8 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben en gebruiken allebei. Kinderwagen inderdaad meer comfort, betere demping en kan ook naar ons toegedraaid. Plus, we kunnen de luiertas fijn kwijt bij de wagen dus is voor onszelf ook comfortabeler bij langere stukken. Buggy is makkelijker mee te nemen en pakken we er sneller bij voor korte stukjes.
8 maanden geleden
Ik had weinig ingelezen voor een kinderwagen en hand een 2ehandse gekocht. Niets mis mee maar blijkbaar zit er lengte verschillen in. Mijn zoontje paste er niet meer goed in, zat er echt niet meer lekker in. Daarbij was het voor mij toch heel onpraktisch met stallen in de schuur. Dus een goede buggy gehaald wat ook vrij compact is. Ben er blij mee.
8 maanden geleden
Wij gebruiken op dit moment de kinderwagen nog. Eigenlijk alleen de kinderwagen haha. Neemt wel ruimte in beslag in de hal, maar verder een top ding. Ook veel ruimte onderin voor bijv boodschappen e.d. We hebben wel al een buggy boven liggen die we vorig jaar voor de vakantie hadden gekocht. Die gaan we deze zomer weer gebruiken en op den duur vast ook steeds meer.
8 maanden geleden
Wij gebruiken beide. Buggy staat eigenlijk altijd in mijn auto (kleinere auto) en gebruiken we voor boodschappen, korte uitstapjes en natuurlijk mee op vakantie. Kinderwagen gebruiken we thuis voor het uitlaten van de hond en uitstapjes in het dorp. Als we echt een dagje weg gaan (dierentuin etc.) nemen we vaak wel de kinderwagen mee.
VRIEND
8 maanden geleden
Kinderwagen is hier de deur uit. Gebruiken al een tijdje alleen nog maar de buggy (hebben easywalker harvey). Kinderwagen stond hier ook zwaar in de weg dus dat speelde ook mee