3 Reacties

één maand geleden

Wat vervelend, buikgriep is echt ellendig. Ga er maar vanuit dat jullie ook besmet raken 😬 verschilt per persoon hoelang het duurt, bij ons meestal 1 dag spugen, meerdere dagen diarree. Probeer het niet tegen te houden, je lichaam moet iets er uit krijgen. Eten is even niet belangrijk, drinken wel. Drink kleine slokjes, als je dochter het lust kan je ORS te drinken geven, maar de meesten lusten het niet. Je kan ook Aquarius of andere rehydratatie-sportdrank geven. Maar niet ORS aanlengen met limonade of iets dergelijks, het gaat om een specifieke suiker-mineralen-water balans dat er zorgt dat je optimaal vocht opneemt in je lichaam.

één maand geleden

Ach jakkes, hoe gaat het nu? Zo vervelend altijd. Wij “knopen” dan een grote hydrofiel doek als een soort grote slab voor. Onze kleine gaat altijd eerst huilen en dan kunnen wij snel wat opvangen in de doek😂. Verder een handdoek om het matras nog extra te beschermen. Advies is om er vooral aan over te geven. En inderdaad als dit de eerste keer is ben ik bang dat je zelf ook besmet gaat raken. Inmiddels hebben wij ook 3 buikgriepen meegespuugd maar zijn nu weer aardig aangesterkt en hebben we de laatste keer niet meer gespuugd

één maand geleden

Reactie op Lynne88

Ach jakkes, hoe gaat het nu? Zo vervelend altijd. Wij “knopen” dan een grot ...
Heeyyy heeyy, Overgeven is gelijk na dag 1 gestopt en diarre ook! Maar verhonging/koorst! Maar nu bedenk ik is het misschien geen buikgriep maarrrr krijgt ze kiezen? Want ze doet heel raar net haar mond en bijt veel op speen! Ik mag niet kijken! Maar net beetje geprobeerd tandvlees is een beetje dik.