2 Reacties
7 maanden geleden
Een infectie doorlopen kun je niet perse versnellen (duurt ong 5dgn voordat je lichaam antistoffen heeft aangemaakt tegen het desbetreffende virus bij een buikgriep) maar ik kan me wel voorstellen dat je aardig wat vocht kwijtraakt en nauwelijks aanvult als ik het zo lees. Misschien kun je ors gebruiken om het vocht aan te vullen? Voor de pijn pcm/ibu gebruiken?
Heftig hoor als je elke 10min naar de toilet moet. Twee jaar geleden lag ik ermee in het zkh vanwege een kaliumtekort omdat het er zo snel uitging en niet bij te houden was. Hopelijk voel je je snel beter. Misschien hebben anderen nog tips.
Beterschap.
7 maanden geleden
Wat vervelend :( Heel veel beterschap🙏
Wij hebben net buikgriep gehad met zijn allen (behalve mijn man). Geef je bv? Ons zoontje van toen 3 maanden oud heeft 1 dag flink koorts gehad, tegen de 40 graden en de dagen daarna niets meer🙏 Heel bijzonder, niet overgeven of diarree zoals ik en mijn oudste zoontje (18maand) wel hadden. Ik denk door de antistoffen in mijn bv. Verder goed handen wassen steeds, het is met name besmettelijk via ontlasting en braaksel las is.. maar ook in de lucht op dat moment, dus na het overgeven in die ruimte bijv.