11 Reacties
één jaar geleden
2 maanden geleden met mn dochter geweest (die is wel 5) en een vriendin van me laatst ook met haar zoon van 2.
Het is echt 10 minuten werk, stelt eigenlijk niks voor 🤣. Onder narcose brengen is nog het heftigste vind ik. Mijn dochter is wat ouder, dus die kun je het uitleggen, maar bij die kleintjes gaat dat niet.
Maar na de narcose gelijk vrolijk, nergens last van, uurtje later naar huis, alsof er niks gebeurd is 😊👌🏻
één jaar geleden
Wij mogen volgende week woensdag als onze kleine man 10 maanden en 2 weken is! Ook super spannend allemaal, nu ook weer ontzettend last van z'n oortjes. Dus hopelijk gaat het helpen.
één jaar geleden
Hier onze kleine meid heeft 2 maanden lang af en aan loopoor gehad en 4 antibiotica kuren. Nu lijkt het gelukkig rustig, maar ze lijkt wel regelmatig nog last te hebben van haar hoor. Dan slaapt ze slecht, is ze overdag drukker en friemelt ze veel bij haar oren.
We zijn al bij de KNO arts geweest en die zei dat het er goed uit zag, maar 2 dagen later had ze weer een loopoor..
Over 4 weken worden we gebeld hoe het gaat en of ze op de wachtlijst geplaatst gaat worden voor buisjes.
Mijn moeder en papa hebben ook beiden bekende oor problemen en meerdere operaties gehad, dus ik wil hierin ook zeker niet afwachtend zijn. Ze zijn beiden half doof aan één oor en dat wens je niemand toe
één jaar geleden
Onze zoon word bijna 3 hij heeft bijna een half jaar op antibiotica kuren geleefd toen hij net 1 was en word voor de 4e x geopereerd hij is 3 x in 1 jaar geopereerd van zin. 1ste tot 2e levensjaar en nu morgen opnieuw aan ze oren.. het is absoluut niet leuk maar wel de moeite waard uiteindelijk
VRIEND
één jaar geleden
Het heeft bij m’n oudste echt super geholpen. Van elke 5 week een oorontsteking naar 1 keer in een heel jaar! Dus heel blij mee. Z’n buisjes zitten er in sinds hij bijna 2 was, laatste check vd oortjes omdat hij ziek was, was afgelopen zomer en ze zaten er beiden nog goed in. (Hij is nu bijna 4).
één jaar geleden
Mijn oudste heeft sinds eind september buisjes en wat een wereld van verschil! Ze had extreme driftbuien en wilde niet liggen. In het begin werd het afgeschoven op de peuterpuberteit maar ik merkte precies als haar oren pijn deden dat ze zo mega driftig werd.
Het was heel snel gedaan en het is even gek om je kindje in en uit narcose te zien gaan maar daarna ben je zo blij, dat weet ik zeker 🤍!
één jaar geleden
Wij hebben nu voor de 2de keer buisjes laten zetten bij ons zoontje van 13 maanden. Eerst met 9 maanden, deze hebben echt 0 verbetering gegeven. Hier zaten ook korstjes en bloed in, nu afgelopen woensdag nieuwe buisjes gekregen met spoed. Maar tot op heden nog 0 verbetering te zien bij ons ventje.
Wij zijn ten einde raad... al 13 maanden lang krijsen in de nachten, inslapen gaat goed, maar daarna om het half uur tot uur wakker van de pijn. Nu maar naar de kinderarts om uit te zoeken wat het dan is!
één jaar geleden
Reactie op Lesley_1991
Wij hebben nu voor de 2de keer buisjes laten zetten bij ons zoontje van 13 ...
Jeetje wat vervelend om te lezen dat het niet verbeterd is 😔
Die van ons is met 12,5 maand geopereerd, de eerste twee weken was het een drama. Veel ziek en slapeloze nachten. Gelukkig gaat het bij ons nu wel een heel stuk beter. Hij slaapt na 13 maanden eindelijk door.
Sterkte met de kleine, hopen dat jullie nu na deze operatie wel verschil gaan merken
één jaar geleden
Hier ook een KNO kindje. Vanaf 3 maanden bijna non stop oorontsteking. Hoeveel antibiotica hij heeft gehad durf ik niet meer na te gaan. Veel te vaak in ieder geval. In juni heeft hij buisjes gekregen, hij was toen 9 mnd. Daarna ging het iets beter maar al snel weer de ene loopoor na de andere dat de kno arts zei dat dat toch weer te vaak was. Vorige week maandag zijn z'n neusamandelen verwijderd in de hoop dat dat iets gaat helpen.
De operaties en narcoses gingen goed, alleen hoe ze erin gaan komen ze eruit en dat was krijsen en huilen (vorige week dan) en dat is geen fijne ervaring. Maar goed voor ons nu afwachten of dit helpt.
Sterkte allemaal
één jaar geleden
Reactie op mischar
Jeetje wat vervelend om te lezen dat het niet verbeterd is 😔
Die van ons i ...
Dankjewel! De nachten gaan iets beter, maar nog steeds 1 a 2x wakker per nacht. We hopen dat dit snel eraf gaat!