7 Reacties
MOD
één jaar geleden
Lastig is dat he? En ze kunnen het ook nog niet vertellen zelf.
Als de kno-arts buisjes adviseert helpt dat wellicht bij aan zijn comfort. Oren doen ook ontzettend veel zeer als ze ontstoken zijn.
Hoe en wat verder weet ik ook niet.
Bij mijn oudste zijn nu buisjes geadviseerd. Zij staat op de wachtlijst voor de 'operatie'. Veel last van de oren rondom verkoudheid, dus niet altijd, daarna nog weken lang een verminderd horen (vocht achter het trommelvlies). Dochter wil niet, maar heeft hierin even geen keus.
Wat ik begreep raak je de buisjes vanzelf weer kwijt met een half jaar tot een jaar.
VRIEND
één jaar geleden
Mijn oudste van bijna 4 heeft buisjes sinds hij bijna 2 jaar was. Hij kreeg ze omdat vanaf 1 jaar ongeveer om de 5 a 6 week fikse oorontsteking had. Werkt top, eigenlijk nog maar 1 keer klachten gehad omdat een buisje even verstopt zat.
één jaar geleden
Mijn oudste heeft buisjes en het heeft zoooo veel geholpen! Nooit meer over gehoord.
De operatie duurt ook letterlijk 5 a 10 min, en ze kreeg 2 ijsjes, wat natuurlijk 1 groot feest was.
Ik vond voor mezelf de operatie nog erger, want je ziet ze onder narcose gaan, dat vond k best heftig om te zien, maar al met al stelt het hele proces echt "niets" voor..
één jaar geleden
Mijn zoon heeft vorige maand buisjes gekregen, toen hij net 1 jaar was.
Hij had bijna elke week een oorontsteking en sliep altijd slecht, werd snachts continu wakker van de pijn.
De eerste twee weken na de operatie was een drama, koorts en hele nachten wakker maar sinds daarna gaat het een stuk beter. Hij slaapt nu door en heeft duidelijk minder pijn.
één jaar geleden
Mijn dochter heeft 4 maanden geleden buisjes gekregen omdat ze vaak een loopoor had. Sinds die tijd heeft ze nu twee keer een loopoor gehad, en dat is gelukkig veel minder dan eerder en ze heeft er veel minder last van. Hier een goede keuze geweest, maar ze is er niet beter door gaan slapen helaas. Ingreep viel heel erg mee, aan het einde van de ochtend was ze al weer thuis