9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een leuk buitenkleed van de Xenos vandaan. Ik overweeg er wel nog een te kopen zodat ze nog meer kan kruipen!

2 jaar geleden

Hoi hoi!! Ik zou niets kopen! Binnen de kortste keren sjoeven ze van het kleed af in 2 seconden! Je zal zien dat wanneer ze eenmaal kruipen ze niet meer te stuiten zijn 🤣 dan is zo'n kleedje echt niets hoor... beter broeken kopen, want die gaan er wel aan natuurlijk... en sokjes zodat ze de teentjes niet kapot kruipen! En rug oefeningen doen (de moeder....) want je zal er regelmatig achteraan moeten, oppakken, baby weer op zijn plek deponeren en er weer opnieuw achteraan... succes!! De kruipperiode is altijd de lastigste... als je lekker een veldje met gras in de buurt hebt, zou ik daar regelmatig naar toe. Gras is ideaal (wanneer droog) in mijn beleving dan natuurlijk.

2 jaar geleden

Reactie op Didi67

Hoi hoi!! Ik zou niets kopen! Binnen de kortste keren sjoeven ze van het kl ...
🤣🤣 Helemaal waar! Daarom vind ik de zoektocht ook lastig. Probleem is ook; hij eet alles op wat hij tegenkomt. Gras, onkruid, bladeren… 😭🤣Mij leek het wel fijn daarom om iets neer te leggen en dat evt te omranden als dat kan 🙈

2 jaar geleden

Ja, klopt, babies stoppen alles in hun mondje! Maar daar moet je maar gewoon wat op letten, af en toe een blaadje, een mier of wat korreltjes zand op het menu is niet zo heel erg... ik denk echt dat een omheind stukje gras meer iets is voor een cavia dan voor een baby 😄, het punt is gewoon dat je dat al heel snel zielig zal vinden omdat je baby zo overduidelijk op ontdekkingstocht wil. Maar natuurlijk, als je jezelf daar rustiger bij voelt, moet je dat natuurlijk zeker wel doen, voor een paar weekjes is het misschien wel fijn! 😘

2 jaar geleden

Love by lily is hier groooot favoriet 🌸

2 jaar geleden

Ik zou idd ook zeggen, niks neerleggen want ze gaan er toch vanaf. Maar idd als je even een paar seconden/minuten niet op kan letten, wij hadden daarvoor bij de oudste een campingbed buiten gezet😏

2 jaar geleden

Ik denk juist dat je je binnen meer zorgen moet maken om wat er in de mond verdwijnt. Mogelijk een verdwaalde batterij die onder de bank is gerold, een punaize o.i.d. is serieus gevaarlijk. Wat grasjes, insecten of blaadjes kunnen echt geen kwaad, da's puur natuur. Maar wellicht een tip om te zoeken op 'picknick kleed'. Die zijn waterdicht aan één zijde en vaak vrij groot.