9 Reacties

3 jaar geleden

Hier de classic en ontzettend tevreden mee! Ook de newborn kan hierin omdat je letterlijk alles wel kan verstellen etc. De handleiding en YouTube kan je ook alles in vinden hiervoor. Zowel onze newborn als peuter kan ik ermee dragen als ik wil

3 jaar geleden

Wij hebben de classic en die bevalt super goed! Hebben nu het kouder wordt ook de teddy inlay ervoor zodat onze kleine het warmer heeft. Is wel even een gedoe met het ‘riempje’ die erbij zat voor newborn maar ze hebben duidelijke instructie filmpjes. Het is toch even de handigheid erin krijgen. 🤭 Wij zijn er wel blij mee!

3 jaar geleden

Hier een deluxe, vond ik echt fijner op de heupen!

3 jaar geleden

Hier ook de classic - tweedehands aangeschaft. Heel blij mee ☺️

3 jaar geleden

Hier de carrier gekocht! Heel tevreden mee. Newborn kon er vanaf het begin in omdat alles te verstellen is! Daarnaast is hij makkelijk in gebruik waardoor ik hem zonder hulp alleen gereed en om kan doen!

3 jaar geleden

Hier ook de classic en wat al genoemd word is de eerste keer even uitproberen met het verstellen maar daarna is het top. Je klikt alles zo vast, baby kon er als newborn al in en ze vind het zelf zo fijn. Ze slaapt bijna direct als ze in de draagzak zit!

3 jaar geleden

Toevallig heb ik zelf een miskoop begaan met een artipoppe best zuur gezien de hoge prijs. Een newborn baby past niet in alle draagzakken ondanks dat dat door velen word beweerd. Ik raad je aan om opzoek te gaan naar een draagconsulente bij jou in de buurt. Ik heb dit ook gedaan en ben uitgekomen bij de neko half buckle draagzak. Het zit zoveel beter voor mijn dochter en voor mijzelf. Bykay is ook te groot voor een newborn namelijk. Ik zou zeggen na een miskoop is een goede hulp misschien ook fijn voor jullie 😃

3 jaar geleden

Reactie op Nathalie01

Toevallig heb ik zelf een miskoop begaan met een artipoppe best zuur gezien ...
Ow echt waarom miskoop? Ik moet zeggen dat ik hem vanaf het begin erg fijn vindt.

3 jaar geleden

Reactie op Nathalie01

Toevallig heb ik zelf een miskoop begaan met een artipoppe best zuur gezien ...
De classic van bykaj kan ook voor new born hoor. Je hebt er een verstelbaar riempje bij waardoor je de zak kleiner kan maken voor de beentjes. En je kan de band een paar keer omslaan! :)