33 Reacties

één jaar geleden

De stapelstein al gekregen, groot succes bij beide kids!

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

De stapelstein al gekregen, groot succes bij beide kids!
Wat kun je er mee doen? Vind ze er wel gaaf uit zien!

één jaar geleden

Reactie op Margaret81

Stapelen 😂 nou ze kunnen erop stappen, klimmen, je kan er ook een balance board bij halen als ze wat groter zijn, schijnt goed te zijn voor de motorische ontwikkeling, ze zijn water bestendig en bijt bestendig en als ouder kan je mooi meedoen want ze kunnen tot 180 kilo aan 😱

één jaar geleden

Reactie op Margaret81

Dat is juist het leuke. Het heeft niet een specifiek doel. Het is speelgoed met een “open eind”.

één jaar geleden

Loopfietsje , Loopwagentje met blokjes , Houten vierkante zandbak, Zandbak speelgoed; emmertje gietertje etc., Houten blokken, Duplo, Blokkenstoof / activiteiten kubus, Hamertje tik bankje , Houten treinset, kinder muziek instrumenten, Nederlandse voorleesboeken (wij wonen niet in nl, dus hier niet te koop). Wij bouwen nu zelf een pikler klimset voor der met glijbaan, boog en de bekende driehoeken.

één jaar geleden

Hier de stapelstein pastel set met balance board besteld, zeer benieuwd, kans groot dat zn grote zus ermee vandoor gaat🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op mamavannoah

Wij gaan voor de banwood 3 wieler
Deze wou ik ook voor onze dochter haar eerste verjaardag doen maar kan helaas nergens meer krijgen in de creme kleur. Mag ik vragen waar jij hem hebt gekocht?

één jaar geleden

Ik ben benieuwd... hoeveel geven jullie ongeveer zelf als ouders uit aan cadeau voor jullie kind? 😃

één jaar geleden

Reactie op Pip35

Ik ben benieuwd... hoeveel geven jullie ongeveer zelf als ouders uit aan ca ...
Wij hebben het 1e jaar €100 gedaan, zo duur was het keukentje. Ik vind het persoonlijk niet fijn als anderen dat budget overschrijden en verwacht maximaal de helft. Wanneer ze groter worden kunnen de cadeaus wel duurder worden, helemaal als er ook een praktisch nut aan zit (nieuwe fiets, nieuwe kamer)

één jaar geleden

Reactie op Pip35

Ik ben benieuwd... hoeveel geven jullie ongeveer zelf als ouders uit aan ca ...
Wij hebben onder het mom van haar verjaardag ongeveer 200 euro uitgegeven aan "cadeaus", daaronder valt bijvoorbeeld ook een klimrek terwijl ze momenteel nog niet eens kan staan 😅 dus ook veel lange termijn cadeaus waar ze het komende jaar hopelijk wel veel aan heeft. Qua cadeaus die ze echt op haar verjaardag zelf krijgt (een tweedehands Wheeliebug en een voelboek) was het samen zo'n 40-50 euro.

één jaar geleden

Wij letten niet op het geld.. is er iets nodig bijv fietsje, of groter bed of uiteindelijk grote meiden kamer en kan het rond haar verjaardag dan word dat het cadeau. Voor gewoon speelgoed geven we echt minder uit dan aan een fiets/bed enz.

één jaar geleden

Stapelstein 😃 van de opa’s/oma’s een set kleding, smart Max en loopfietsje