20 Reacties

3 maanden geleden

Hier zijn hits op het moment het kijk en zoekboek 'het is herfst', klei, buitenspeelgoed (emmertje, gieter).

3 maanden geleden

Spelletjes: krokoloko, vormen en kleuren, kleuren torentjes, eerste boomgaard (haba) Schepje/harkje om te helpen in de tuin. Duplo

3 maanden geleden

Wat een leuk idee een skippybal! Wij hebben: - balansfiets (tweewieler) - step - Timio starterset - bosch speelgoedboor - museum jaarkaart - elektro wonderpen spelletjes - boek: zoek Momo - nog meer boeken

3 maanden geleden

Hier staat - Rugzak - Coblo uitbreiding - Pyjama - Winterjas + accessoires - Kwartet - Boomgaard en bosvriendjes (spellen Haba) - Ovenwantjes voor speelkeuken

3 maanden geleden

Hier staan toettoet auto’s op ‘t lijstje (brandweer en ambulance) en een grote graafmachine 😊

3 maanden geleden

Mini Micro step!

3 maanden geleden

Mijn oudste zoontje (nu 4.5) kreeg toen een duplo trein en step van decathlon. De step is inmiddels ingepikt door mijn bijna 2 jarige zoontje en de duplo trein zijn ze beide (nog steeds) fan van. Verder worden de Coblo magneten door beide heel veel gebruikt. Dus als iemand nog andere tips heeft... (altijd lastig kado's voor nr2).

3 maanden geleden

Glijbaan Smartmax Vormenpuzzel Mijn eerste boomgaard haba En na dit topic wat aanvullingen haha.

3 maanden geleden

Reactie op Michelle0087

Mijn oudste zoontje (nu 4.5) kreeg toen een duplo trein en step van decathl ...
Wat ziet dat coblo er leuk uit! Is dat een soort connetix?

3 maanden geleden

Reactie op Tg2

Wat ziet dat coblo er leuk uit! Is dat een soort connetix?
Ja hetzelfde principe!

3 maanden geleden

Wij hebben: - Ielm pak - regenlaarzen - knutselspullen bijv. Verf en klei - spelletjes - visspel - handdoekponcho -rugzak

3 maanden geleden

Reactie op Michelle0087

Ja hetzelfde principe!
Staat op ons lijstje👍

3 maanden geleden

Reactie op Isabelski

Wat een leuk idee een skippybal! Wij hebben: - balansfiets (tweewieler) - s ...
Museum jaarkaart is pas vanaf 4 toch? Of voor jullie als volwassenen bedoel je, zodat jullie de kleine mee kunnen nemen?

3 maanden geleden

Zij krijgt nu der speelgoedkeukentje en winkeltje, dus van anderen vragen we de accessoires zoals de kassa, pannetjes etc. - Van die grote kralen om te rijgen. - Knutselspullen - Boeken - muziekinstrumenten zoals tamboerijn etc.

3 maanden geleden

Ze krijgt van ons een speelhuisje voor in de tuin, van familie vragen we de extra's. En op het lijstje staat een schooltas, beker en trommeltje voor naar de psz.

3 maanden geleden

Duplo doet het hier ook heel goed bij onze bijna 2-jarige trouwens!

3 maanden geleden

Wij hebben kaartje voor een (kinder)theatervoorstelling gekocht. En wel nog een puzzeltje om iets te kunnen geven op z'n verjaardag.

3 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt een 2 in 1 step. Heb zelf gevraagd voor centen voor smartmax. Magnetisch zand

3 maanden geleden

Hier staat op het lijstje - timio - grondkussen en kussentjes voor leeshoekje kamer kamer - zaken voor sensorisch spel spel - Boekjes - winter pyjama's - magnetisch spel wormen vangen

3 maanden geleden

Bij ons o.a.: Step Pyjama voor de winter Kleivormpjes & -gereedschap Grote kralen rijgen Puzzels met 2 t/m 8 stukjes Duplo Potje/badje/slaapzak voor de pop Spel: mijn eerste boomgaard Uitsteekvormpjes voor koekjes bakken