16 Reacties

één jaar geleden

Ja nu je het zegt inderdaad heb dit ook 4 keer gehad ofzo over vroeg geboorte enz of kindjes die na 5 weken komen te overlijden etc dat is wel gek..

één jaar geleden

Reactie op **Lieke123

Ja nu je het zegt inderdaad heb dit ook 4 keer gehad ofzo over vroeg geboor ...
Echt alsof ze een bange generatie willen kweken of o

één jaar geleden

Tis ook te zien wat je zelf opzoekt op internet Dan werkt internet daarop en geven ze zulke zaken als "reclame" op Facebook Zoek eens enkele leuke dingen op en je zal zulke negatieve berichten niet meer krijgen of veeeeel minder

één jaar geleden

Reactie op Een Echt Wondertje

Tis ook te zien wat je zelf opzoekt op internet Dan werkt internet daarop ...
Voor mijn idee heb ik niet echt naar zulke artikelen gezocht? Maar ik zal eens proberen!

één jaar geleden

Ja! Ook in m’n zwangerschap had ik dit zo erg… snap echt niet waarom…

één jaar geleden

Kijktip op Netflix: the social dilemma. Geeft je ook inzichten die nuttig zijn over hoe dit werkt. Geeft je ook te denken over hoe je (foto’s van) je kind gaat delen.

één jaar geleden

Bij mij komt dit ineens ook vaak voorbij!

één jaar geleden

Yups! Tijdens zwangerschap ook. Ik wou stress vermijden en wou echt aan de bevalling beginnen met een positieve mindset. Het ene horrorverhaal achter het andere.

één jaar geleden

Jup! Bij bijv Facebook kun je 'bericht verbergen: krijg minder berichten zoals dit te zien' aanvinken, en bij tiktok 'niet geïnteresseerd'. Op insta heb ik nog geen soortgelijke optie gevonden, maar die zal daar vast ook zijn. Toen ik dit bij een paar berichten deed hield het op. Soms begint het weer maar dan doe ik weer hetzelfde.

één jaar geleden

Verwijder even je cookies en je geschiedenis, misschien helpt dit

één jaar geleden

Ja, ik zie ook zulke artikelen op fb langskomen. Ervaar dit ook als zeer vervelend en enorm pijnlijk ook omdat ik vorig jaar mijn zoontje na 5 dagen ben kwijtgeraakt na zijn geboorte. Ik zoek zelf op internet niets omtrent zulke artikelen dus snap ook niet waarom dit zo veel te zien is.

één jaar geleden

Niet op klikken, als je het gaat lezen krijg je er meer van #internet

één jaar geleden

Ik heb er geen last van op fb maar ik ben heel strikt in géén cookies accepteren op alle websites die ik bezoek. Altijd alleen noodzakelijke cookies. En als ik toch ineens weer reclame dingen of voorgestelde zooi krijg op Facebook markeer ik alles als spam, verbergen, etc tot het weer ophoudt. Los daarvan kan ik sinds ik moeder ben ook heel erg slecht tegen nieuwsberichten over kinderen.. Ben elke keer bang om iets te lezen als ik op nu.nl ofzo.. softies zijn we geworden he 😄

één jaar geleden

Ja dit is je Algoritme. Op het moment dat je artikelen, sites of je Googled vragen dan krijg je als Algoritme alles wat met baby's te maken heeft. Als je bijv eens in Google in zou typen kind slaapt slecht. Dan gaan advertenties zo werken dat je in dat Algoritme valt. Vaak helpt geschiedenis wissen, cashe legen goed 😊

één jaar geleden

Ja same hier. Word er af en toe niet goed van. Op mijn insta vooral, alleen maar voorgestelde berichten van kindjes die ernstig ziek zijn. Ik klik daar dan vervolgens wel weer op omdat ik dan toch wil lezen en medeleven wil tonen, maar daardoor blijven er steeds meer berichten komen. Tijdens mijn zwangerschap steeds voorgestelde berichten van moeders met sterrenkindjes etc. Idd zoals meerdere zeggen, als je niet zoveel wilt zien, even cookies en geschiedenis af en toe wissen en vooral niet klikken om die pagina’s te bekijken 😉

één jaar geleden

Yep…..