4 Reacties

één jaar geleden

Gezien het tijdstip dat je dit bericht post, is het vannacht wederom raak?! Ik heb met je te doen. Hou vol. Uiteindelijk is alles een fase maar ja, hoelang… Het feit dat hij dit sinds 2 weken doet en daarvoor niet, zal t wrs wel een fase zijn. Hij heeft geen obstipatie dat in de weg zit? Pijn door doorkomende tandjes die toevallig met meerdere tegelijk komen? Ik heb weleens een paracetamol zetpil gebruikt omdat ik t gewoon niet meer wist en dacht dat het pijn was. Nu duurde dat geen 2 weken maar goed. Veel nabijheid geven zou ik zeggen en wellicht eventjes dichtbij je houden in de slaapkamer? Weet niet of je (nog) maar borstvoeding geeft maar dan wellucht samen slapen volgens de voorwaarden van mckenna? Hier inmiddels een kindje gevoed (krijgt nog volop nachtvoedingen) en ik ben voor de nacht nog niet klaar denk ik. Wij hebben hem een vloerbed gekocht. Ik lig erbij en zodra hij ECHT rustig slaapt, ga ik pas weg. En dat werkt tot nu toe best aardig. Sterkte vannacht en de komende nachten…

één jaar geleden

Same here!! Ontroostbaar.. onze meid is ook niet fit. Geen koorts maar heb toch een zetpil gegeven. Ze is nu gelukkig stil. Ze zit ook in een sprong (volgens de oei ik groei app). Deel de nachten op als dat kan. Wij doen vaak 1 tot 02:30 en die ander daarna tot de ochtend. Dat is best fijn en duidelijk 👌🏼

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde verhaal. Elke nacht wakker, vanaf 23u begint hij te friemelen in zijn bed en maakt hij zichzelf wakker, ten gevolge een baby die huilt en niet meer wilt slapen. Ik ben stik kapot, ik hoop dat dit zo snel mogelijk voorbij is.

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Hier ook hetzelfde verhaal. Elke nacht wakker, vanaf 23u begint hij te frie ...
Ja echt exact hetzelfde. Het vervelende is we wonen in een klein gehorig huis dus afwisselen kunnen we niet echt. We worden dus beide steeds wakker en dat breekt op. Hij krijst en miept zo hard dat hij zijn 20 maanden oude broer ook steeds wakker maakt. Dus moeten we er dubbel op uit om twee kids te troosten ondanks dat we white noise aan hebben. Op de opvang fucken ze het ritme ook op. Hij slaapt steeds maar 40 min daar waardoor ze hem einde dag nog bed doen maar dat zorgt er ook voor dat de slaapdruk weg is. Maar ik snap het wel dat als hij niet gezellig is dat ze ook niet weten hoe of wat. Thuis overdag slaapt hij wel goed, en dan op de opvang weer niet. Vervelende is dat ze 4 dagen per week opvang moeten omdat wij 4 en 5 dagen werken en geen achterban hebben.. Ik ben kapot slaap al 2 jaar niet door een broer van 20 maanden die ook pas goed slaapt sinds hij 1 jaar is en 2 zwangerschappen heel dicht op elkaar. IM IN NEED OF A BREAK😭😭