8 Reacties

één maand geleden

Ons zoontje had vorig winter door het vele kwijlen (tandjes) en het koude weer hele rode schrale wangen. Ik wist niet goed wat ik daat beste op kon smeren, tip van de huisarts was cetomacrogol-creme. Te koop bij apotheek , maar ook bij kruidvat en etos e.d.

één maand geleden

Lanette vaseline van de etos vinden wij een hele fijn en goed betaalbaar. Op advies van cb en artsen genomen. Onze dochter kan niet tegen vettere zalf

één maand geleden

cetomacrogol creme met 10 % vaseline. Werkt heel goed bij mijn dochter. Wij hebben het op recept, dat gaf het consultatiebureau aan. Scheelt je betalen.

één maand geleden

Dankjewel iedereen voor de tips. Ik zal het zeker uittesten. Nog een vraagje, welke merk gebruiken jullie om de kleintjes in te smeren bv na douch of na verschonen enz

één maand geleden

Reactie op Tansi

Dankjewel iedereen voor de tips. Ik zal het zeker uittesten. Nog een vraagj ...
Daarvoor gebruik ik nog steeds (als sinds de geboorte) verzorgende huidolie van zwitsal, en ons zoontje heeft eigenlijk nooit last van een droge huid. Op de rest van zijn lichaam, daarom gebruik ik nog steeds het zelfde. Alleen wangetjes en kin.

één maand geleden

Ik ben helemaal gek van D skin baby, vooral de nappy balm. Echt fijn bij schrale huid, eczeem, psoriasis, wondjes, plekjes etc. Geneest als sneeuw voor de zon

één maand geleden

Dr Leenarts droge huid zalf helpt heel goed bij mijn zoontje. Hij heeft een hele droge huid en eczeem.

één maand geleden

Reactie op Tansi

Dankjewel iedereen voor de tips. Ik zal het zeker uittesten. Nog een vraagj ...
Ook lanette vaseline creme