Hey dames,
Mijn zoontje van 2 heeft een droge huid en nu zeker met koud weer merk ik dat hij snel geïrriteerd geraakt.
Welke crème/zalf gebruiken jullie voor jullie kindjes
Ons zoontje had vorig winter door het vele kwijlen (tandjes) en het koude weer hele rode schrale wangen. Ik wist niet goed wat ik daat beste op kon smeren, tip van de huisarts was cetomacrogol-creme. Te koop bij apotheek , maar ook bij kruidvat en etos e.d.
cetomacrogol creme met 10 % vaseline. Werkt heel goed bij mijn dochter. Wij hebben het op recept, dat gaf het consultatiebureau aan. Scheelt je betalen.
Dankjewel iedereen voor de tips. Ik zal het zeker uittesten. Nog een vraagje, welke merk gebruiken jullie om de kleintjes in te smeren bv na douch of na verschonen enz
Dankjewel iedereen voor de tips. Ik zal het zeker uittesten. Nog een vraagj ...
Daarvoor gebruik ik nog steeds (als sinds de geboorte) verzorgende huidolie van zwitsal, en ons zoontje heeft eigenlijk nooit last van een droge huid. Op de rest van zijn lichaam, daarom gebruik ik nog steeds het zelfde. Alleen wangetjes en kin.
Ik ben helemaal gek van D skin baby, vooral de nappy balm. Echt fijn bij schrale huid, eczeem, psoriasis, wondjes, plekjes etc. Geneest als sneeuw voor de zon