6 Reacties
2 jaar geleden
Google even op kniebeschermers baby. Je krijgt dan bandjes zoals in de afbeelding te zien. Die doe je om de knietjes en baby heeft altijd grip. Ik deed ze over het broekje heen.
Bij de eerste ook gebruikt en erg tevreden. Ook fijn als ze ineens buiten aan de kruip gaan ter bescherming van broekje of knietjes.

2 jaar geleden
Blote knieetjes! En zeker niet teveel geld aan uitgeven.. zodra ze het kunnen, kruipen ze overal op en soms gaan ze ook heel snel richting lopen en dan kruipen ze niet meer en zit jij met een weinig gebruikte mat.
2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-peuter-speelmat-dubbelzijdig-speelkleed-opvouwbaar-foam-180x120cm/9300000114586315/?s2a=
Wij hebben deze. Zoontje zat tegen tijgeren aan. 3 dagen deze mat en hij ging er vandoor. Wordt nu niet zo meer gebruikt, soms om op de knagen. Wel alvast aan de toekomst gedacht door een autobaan op de achterkant, maar of dat gaat gebeuren???
Ik zal 'm eens neerleggen om te kijken of hij ook gaat kruipen leren op deze mat.
Het materiaal op zich is vrij glad, maar er zitten bobbeltjes op zodat het niet schuift.
2 jaar geleden
Waar ik woon is het nu winter (Zuid-Afrika) maar nog steeds heerlijk zonnig smiddags. Dus we spelen veel buiten. Gewoon in het gras, goedkopere broekjes aan en gaan. Maar als het lekker warm is in nl zou ik ook gewoon blote knieën doen.