737 Reacties
één jaar geleden
Oké ik denk dat ik gek wordt.
Baby overdag redelijk oké. Nacht was altijd “oke” hij dronk rond 20.00, 01.00 04.00 en 08.00h weer.
Maar nu, elk uur en ergste is als ik speen geef wordt die woedend!!!!!! Gister avond om 22.00 KV gegeven Ipv BV en het maakte niks uit. Elk uur zuipen en daarna hoor ik de helft eruit lopen. Uit z’n mondje.
Is dit sprong vier nog? Enkel in nacht? Want dan trek ik t nog wel even. Maar als dit moet “afleren” begin ik vanavond nog 😬
één jaar geleden
Reactie op from2to3
Oké ik denk dat ik gek wordt.
Baby overdag redelijk oké. Nacht was altijd ...
Ik ook echt ieder uur huilen in de nacht. Om gek van te worden. Ze wordt ook boos van de speen.
Eergister gaf ik steeds een fles maar vannacht niet meer gedaan.
Gewoon speen en baby wiegen en ze werd rustig en dan uur later weer natuurlijk.
Pffhhh.
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Wij hebben 2 weken HEL nachten gehad. Iedere keer na 30/45 min wakker. Ik ...
Dit hou ik ook al een tijdje aan. Vroeg me alleen af of je haar wakker maakt na een uurtje in de ochtend. Ik heb dat tot nu toe niet gedaan. Dus pakt ze vaak 1 of 2 cyclussen. alleen merk ik dat bij 1,5 uur het middag dutje moeizamer verloopt.
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Wanneer houdt het gekotst een keer op? Ik kan net zo goed naakt door het le ...
Same... Baby en ik kunnen beide wel een poncho aan 😂
VRIEND
één jaar geleden
Hier ook een heftige sprong 4. Pffffff …. Overdag hazenslaapjes. Huilen in z’n slaap , veel minder vrolijk . In de nacht iedere 2 uur willen drinken , soms ineens hard huilen in de nacht . Moeilijk in slaap vallen . Nu alweer bijna 2 uur bezig hem in slaap te krijgen . Voorheen was dit niet moeilijk en liet hij in de nacht 3,5/4 uur tussen de voedingen .
Ben er even helemaal klaar mee 🙈 herken m’n zoon echt niet terug ten opzichte van een week geleden .
één jaar geleden
Reactie op dddi
Wat is de wakkertijd van jouw dochter. Want als ik rekenjng houd mer haar w ...
Wij nemen 2 uren! Dus nu al 3/4 super nachten eig.
7u opstaan drinken verversen spelen.
Om 9u valt ze zelfstandig in slaap. (Meestal 45min)
Dus 9.45 wakker spelen voeding dan zet ik ze even voor tv zodat ik kan eten hahah
11.30 verversen en slaapzak zonder mouwen aan en in bed in donkere kamer met white noise.
Ik houd ze ook in bed voor 2 uren. Dus van 12-14u blijft ze daar. Tenzij krijsen maar 1 keer gehad.
Na 45 min is er wle een cyclus en moet ik ze even troosten of speen of met beetje geluk helpt de white noise. Dus uithalen verversen
Dan om 14.45 voeding en lekker spelen en dan om 16u slaapt ze terug 30/45 min en om 18.45 krijgt ze fles en 19u naar bed en slaapt ze tot 7u met 1 voeding om 22.30 waarbij we ze wakker maken
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Ja ik zou ze wakker maken. Ten zij hele slechte nacht dan hou je gewoon rek ...
Nachten slaapt ze hier sinds 5w al door van 21/22 tot 7/8, nog geen 1 slechte nacht meer gehad sindsdien (afkloppen).
In de gids die ik volg staat ook indd dat je soms je baby moet wakker maken. Maar was daar nooit zon voorstander van, alleen ‘s ochtends om de dag te beginnen en na 17:00.
VRIEND
één jaar geleden
Ik denk dat we hier in deel 2 vd sprong zijn beland. Slapen overdag gaat echt veel beter, maar nu begint ie in de avond te spoken (elke 45 min wakker tot de fles van 22.00-22.30) en komt ie steeds eerder in de nacht en is ook vroeger wakker. Eerder maakte die een nacht van 13 uur (incl late voeding en nacht voeding rond 5.00-6.00) en nu half 7 wakker 😩 en in de nacht nog 1 of 2 keer extra wakker, slaap amper 😵💫
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Ik denk dat we hier in deel 2 vd sprong zijn beland. Slapen overdag gaat ec ...
Hier echt exact hetzelfde.. Die avonden ging zo goed maar nu inderdaad weer na elke 45 min wakker en in de nacht ook weer regelmatig. Vannacht ook weer een voeding om 04.00 (na al 100x speen proberen) terwijl hij een tijdje pas rond 6.30/7 kwam. Slaapje in de ochtend hier nu ook beter! Middag vaak wel nog 45 min. Hoe oud is jouw kindje? 😊
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op MamaEkens
Hier echt exact hetzelfde.. Die avonden ging zo goed maar nu inderdaad weer ...
Hij is nu 4 maanden en een week, overdag idd langere slaapjes in de ochtend en voormiddag en namiddag standaard maar 30 min maar dat is prima. De avonden gingen zo goed maar nu 😩