737 Reacties

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Hij is nu 4 maanden en een week, overdag idd langere slaapjes in de ochtend ...
Mijn zoontje is morgen precies vier maanden, zelfde leeftijd dus. Zal ook wel te maken hebben met de slaapregressie die ze rond 4 maanden hebben. Daar gooi ik het maar op 😅 Hopen dat het snel weer beter wordt! Ohja hier trouwens ook weer vet onrustig drinken en waar hij eerst makkelijk een half uur zichzelf kon vermaken heeft die nu elke minuut entertainment nodig 🫠

één jaar geleden

@anouk en @esmeralda Hier is ze nu ook bijna 4maanden en 1week Ik heb hetzelfde als jullie 🥲 Overdag slaapjes is nog een gevecht. Maar heb de afgelopen dagen wel een tweetal goede slaapjes mogen gezien. Het leek even gewoon “puur geluk” Maar blijkbaar hebben jullie dit ook 😆

één jaar geleden

Kan het zijn dat onze kleine al in sprong 4 zit? Ik vind het lastig tot nu toe het tijdspad van de sprongen te herkennen. Hij is nu bijna 15 weken (1 week voor uitgerekende datum geboren dus dan gecorrigeerd 14). Volgens de oei ik groei app zou hij vanaf 9 januari in sprong 4 komen, maar hij is al een weekje anders dan anders. Mopperig, van lachen naar huilen gaan en andersom, sowieso meer huilen en dan soms ook vanuit het niets helemaal overstuur. Terwijl hij dan heeft gedronken, een schone luier heeft en tevreden leek. Moe zijn, maar de slaapjes gaan matig. De nachten gaan nog wel okee, alleen is hij dan meer aan het draaikonten, kreunen, lijkt dus minder diep te slapen en vaker even wakker te worden dan voorheen. Vreemd drinken aan de borst, steeds loslaten en weer aanhappen, huilerig doen, trekken aan de tepel au. Hij is steeds maar kort tevreden en begint dan weer te mopperen of huilen. Best even pittig af en toe 😅

één jaar geleden

Reactie op LCharlotte

Kan het zijn dat onze kleine al in sprong 4 zit? Ik vind het lastig tot nu ...
Kan heel goed! De data zijn ook bij benadering kan best een beetje afwijken!

één jaar geleden

Reactie op dddi

@anouk en @esmeralda Hier is ze nu ook bijna 4maanden en 1week Ik heb hetze ...
Haha ja de slaapjes overdag gaan echt wel beter! Maar ik wil nu graag m’n iig halve nacht terug 😂 ben zo blij dat ze naar het kdv gaan en ik nog ff vakantie heb ben gesloopt

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Haha ja de slaapjes overdag gaan echt wel beter! Maar ik wil nu graag m’n i ...
Ja met een halve nacht rust zou ik nu ook al erg blij zijn. Vannacht was weer drama 🥲 Ieder uur wakker en tussen 02.00 en 03.00 alleen maar gekrijs..

één jaar geleden

Hier gisteravond weer slapen en huilend wakker. Dan weer halfuur later en dan weer uur later en dan weer voeding willen. En zo was de nacht voorbij. Hoop zo dat er een einde aankomt

één jaar geleden

Reactie op dddi

Hier gisteravond weer slapen en huilend wakker. Dan weer halfuur later en d ...
Ja hier dus precies zo. Ik lees ook dat die slaapregressie te maken heeft met het leren omrollen van de baby’s. Zijn die van jullie daar mee bezig? Mijn zoontje is namelijk overdag wel druk bezig met rollen van z’n rug naar z’n zij, soms lijkt het of die bijna naar z’n buik gaat!

één jaar geleden

Reactie op MamaEkens

Ja hier dus precies zo. Ik lees ook dat die slaapregressie te maken heeft m ...
Vind zo rot. Maar blij met herkenning dan heb ik hoop dat dit ooit voorbij gaat. Hier niet actief iets. Maar merk wel dat ze wat beter naar haar zij draait zeg maar. Maar niet echt dat ze al bijna rolt. Ik mag hopen dat het wel komt zodat dit snel voorbij is 🥵

één jaar geleden

Reactie op LCharlotte

Kan het zijn dat onze kleine al in sprong 4 zit? Ik vind het lastig tot nu ...
Onrustig drinken aan de borst hier ook, hij speelt ermee en zit echt te vervelen ermee. En indd trekken. Om gek van te worden.

één jaar geleden

Reactie op MamaEkens

Ja met een halve nacht rust zou ik nu ook al erg blij zijn. Vannacht was we ...
Vreselijk wat zal je moe zijn 😓 heb vannacht van 23.00 tot 4 kunnen slapen, bijzonder hoe je je dan al herboren kan voelen na zo’n nacht 🙈

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Vreselijk wat zal je moe zijn 😓 heb vannacht van 23.00 tot 4 kunnen slapen ...
Daar zou ik ook heel blij mee zijn 😭

één jaar geleden

Reactie op dddi

Daar zou ik ook heel blij mee zijn 😭
Sterkte vannacht 🥲 hoop hier op weer een “goeie” nacht van een paar uur.. merk je al verschil met slaapjes overdag? Of nog steeds drama? Die van mij heeft vandaag 2 uur liggen maffen op t kdv 🤯

één jaar geleden

Reactie op MamaEkens

Ja hier dus precies zo. Ik lees ook dat die slaapregressie te maken heeft m ...
Ja die rolt soms een beetje op z’n zij. Maar meer nog niet Hoor! Ben er ook nog niet aan toe want dat moeten we stoppen met inbakeren 🙈

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Sterkte vannacht 🥲 hoop hier op weer een “goeie” nacht van een paar uur.. ...
Heeft ie daar slaapmiddel gehad? Moet je even vragen hoe dat middeltje heet 🤣 Nee overdag vandaag was ellende weer. Heel erg vermoeiend dit.

één jaar geleden

Pff na een onrustige avond waarbij ze niet in bed wil slapen/wakker wordt. weer om half 1 (niet drinken) nu wakker om 3.15 (wel drinken). Hopelijk slaapt ze nu wel door tot de morgen.

één jaar geleden

00:03 huilen 0:50 huilen 1:33 huilen 2:45 huilen 3:20 fles 4:35 huilen 5:25huilen

één jaar geleden

Reactie op dddi

00:03 huilen 0:50 huilen 1:33 huilen 2:45 huilen 3:20 fles 4:35 huilen 5:2 ...
Ahnee ik heb met je te doen! Sterkte 🫣

één jaar geleden

Reactie op Deemsss

Ahnee ik heb met je te doen! Sterkte 🫣
En dat is de zoveelste nacht nu 🫠 En weer overdag nul slaap. Ik ben een zombie

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja die rolt soms een beetje op z’n zij. Maar meer nog niet Hoor! Ben er ook ...
Ja als ik moet stoppen met inbakeren slaapt m’n zoontje (en ik dus ;) denk ik geen minuut meer. Hier vannacht een hele ‘goede’ nacht gelukkig. Na de fles van 22.00 geslapen tot 01.00, tussen 01.00 en 03.00 wat gerommel en een fles, en nu slaapt die nog steeds 🥳