737 Reacties

één jaar geleden

Wat ‘fijn’ om te lezen dat ik jullie verhalen herken! Wat een drama van uitslapen tot elk uur wakker en van 0-100 met huilen 🥴 hoop dat deze maand snel voorbij is met een sprong van zoveel dagen🥹

één jaar geleden

Reactie op MamaEkens

Ja als ik moet stoppen met inbakeren slaapt m’n zoontje (en ik dus ;) denk ...
Nou precies daar ben ik ook bang voor 🙈 wat fijn! Klinkt als een goeie nacht! Hier weer een shit nacht vanaf 2.30, vanavond gaat ie met papa bij oma logeren ik kan ff niet meer 😅

één jaar geleden

Reactie op dddi

En dat is de zoveelste nacht nu 🫠 En weer overdag nul slaap. Ik ben een zo ...
😩 😢

één jaar geleden

Ik heb toch maar de app gedownload, omdat ik veel goede berichten erover zag. Nu is er bij iedere sprong 1 bepaalde week waarin je kind de grootste kan heeft last te hebben van de sprong. Ik noem het de donderweek 🤭 Hoe ervaren jullie dit? Heeft je kindje echt alleen die week last of veel langer? (Sorry als dit al is besproken, maar zoveel berichten terug lezen is teveel🤣)

één jaar geleden

Reactie op Cherryl__

Ik heb toch maar de app gedownload, omdat ik veel goede berichten erover za ...
Nou hier komt en gaat het. Paar goeie dagen, goeie nachten dan weer paar drama nachten bijv. We moeten nog een week volgens de app, maar merk met name de laatste 2 weken echt dat ie er last van heeft.. niet perse bij het donderwolkje het ergste ofzo

één jaar geleden

Hier ook een ontroostbaar zoontje. 15.6 weken. Nachten gaan heel goed, maar overdag erg slecht slapen. Al kan dit ook komen door het weghalen van de speen. Volhouden💪

één jaar geleden

Reactie op Damel

Hier ook een ontroostbaar zoontje. 15.6 weken. Nachten gaan heel goed, maa ...
Ik wil de speen ook weghalen. Alleen nu ze in een sprong zit vraag ik me af of dat slim is. Zou het niet voor meer onrust zorgen? Denk juist tijdens een sprong moet ik het het haar zo makkelijk mogelijk maken. Ben benieuwd joe het bij jou zal gaan. Trouwens hier begon onrust eerst overdag en ging daarna ook over naar de nacht. Nu beiden. Hoop het niet voor je 🥵

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik wil de speen ook weghalen. Alleen nu ze in een sprong zit vraag ik me af ...
Onze nachten waren erg onrustig en het werd steeds erger. We moesten er soms wel 8x uit voor de speen. Nu slaapt hij super rustig en goed snachts. En wij dus ook. Het zal inderdaad een combi zijn van sprong en het missen van de speen om slaapjes aan elkaar te koppelen.

één jaar geleden

Wij zitten midden in sprong 4 😩 Hij was altijd al een redelijk slechte slaper, maar waar het steeds een beetje beter ging gaat t nu wel weer heel slecht. Hij wilt gewoon niet slapen. Na een tijdje valt hij wel in slaap in onze armen, maar als we hem dan in bed leggen is het alleen maar huilen. Hij is ook continu aan het krijsen en bijna niet stil te krijgen, weigert dan zelfs de speen. Ben blij als dit voorbij is…

één jaar geleden

Reactie op mischar

Wij zitten midden in sprong 4 😩 Hij was altijd al een redelijk slechte sla ...
Herkenbaar! In de armen slaapt ze, in bed direct weer wakker

één jaar geleden

Reactie op dddi

00:03 huilen 0:50 huilen 1:33 huilen 2:45 huilen 3:20 fles 4:35 huilen 5:2 ...
Eerder een flesje geven? Hier is de tweede nachtvoeding ineens weer terug, duurde ff voor ik dat doorhad. Nu een keer extra eruit, maar verder wel redelijk stil…

één jaar geleden

Wij zijn al vanaf half 8 bezig om ons meisje te laten slapen. (vanaf kwart 6 uur wakker) Wiegen, aan de borst, flesje, draagzak. Niets werkt, zo frustrerend. Overdag heeft ze ook al amper geslapen. Dus ze moet doodmoe zijn. Wanneer zaten jullie op de piek van. Sprong 4? Ze is 16 weken. Morgen 17 weken vanaf uitgerekende datum.

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Wij zijn al vanaf half 8 bezig om ons meisje te laten slapen. (vanaf kwart ...
Bij ons nu precies t zelfde. Ook al bijna heel de dag wakker en al heel de avond bezig om hem in slaap te krijgen. Hij is wel moe maar valt gewoon echt niet in slaap. Hij is sinds gister 16 weken en 17 weken vanaf zijn uitgerekende datum. Zitten in de zelfde periode dus 🫢

één jaar geleden

Reactie op mischar

Bij ons nu precies t zelfde. Ook al bijna heel de dag wakker en al heel de ...
Hetzelfde dus! Hopelijk gaat het snel over. Sprong 3 was al pittig maar dit gaat erger worden!

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Vind het lastig de piek te benoemen.. het wisselt gewoon zo enorm. Overdag gaat nu wel ineens stuk beter! En de nacht nu dus juist weer niet. Wel nu 3e avond op rij, dat hij gewoon netjes om half 8 zelf gaat slapen en niet wakker wordt (maken hem dan 2230 wakker voor flesje). Alleen vanaf 2,00 begint de ellende en dat had ie eerder nooit

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Hetzelfde dus! Hopelijk gaat het snel over. Sprong 3 was al pittig maar dit ...
Dat hoop ik ook ! Hier is het nu al een week bezig.. het breekt me nu best wel op heel de dag een huilend kind in me armen. En vooral de avonden/nachten zijn een drama. Ik vind sprong 3 niks vergeleken met nu sprong 4 🫢 Laten we hopen dat we hier snel door heen gaan !

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Eerder een flesje geven? Hier is de tweede nachtvoeding ineens weer terug, ...
Ik gaf paar dagen terug bij iedere huil Voeding. Maar dat hielp niks 😮‍💨 Toen dacht ik maar misschiej kan ik beter vasthouden aan haar oude gewoonte en dat was rond 3:30 een fles. Als vannacht weer ellendig wordt (wat ik wel verwacht) ga ik ook weer een extra fles maken. 🤞🏻 Ik weet het niet meer. Dit is zo slopend.

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Piek… dat heb ik ook eerder gevraagd en vraag ik ook aan anderen 🥲 Maar zoals je ziet bij de ene gaat overdag alweer goed. En de ander niet. Ik heb bijgehouden wanneer haar “onrust” begon. We zijn nu precies 3 weken bezig. Weet njet of ik nu een “piek” bereik want dit gedrag en ellende was in week 1 ookal. Ik denk het enige wat je moet doen is hopen dat het snel voorbij is en onthouden dat dit tijdelijk is. Die gedachte is al moeilijk genoeg 🥲🤞🏻💕

één jaar geleden

Reactie op dddi

Piek… dat heb ik ook eerder gevraagd en vraag ik ook aan anderen 🥲 Maar z ...
En wanneer begon het dan bij jullie? Al voor die "donderweek"?

één jaar geleden

Reactie op Cherryl__

En wanneer begon het dan bij jullie? Al voor die "donderweek"?
Ik dacht dat het wolkje in het middelpunt stond. Even gekeken is inderdaad niet zo. Gisteren was de ergste dag van deze week en was precies het wolkje. (misschien wordt het natuurlijk nog meer) Vanaf afgelopen maandagnacht is het al wat rommelig qua slapen s nachts.