737 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op LCharlotte
Hoe gaat het met de sprongen dames? Onze kleine is nu aanbeland bij het don ...
Wij zijn er wel uit. Hij slaapt nu ook door tot 6.30-7.00! Maarrrr.. nu zijn de dutjes overdag 9 vd 10 keer ruk (op het kdv gaat t wel goed natuurlijk) en zit elke avond minstens 2 keer boven. Je kan niet alles hebben 😅 miss nog een restje vd slaap regressie ofzo..
één jaar geleden
Reactie op Damel
Hier 4 mnd en 2 weken.. komt helaas 2x snachts voor voeding. Wel even kort ...
2x is toch top? 😅 Ik ben prima uitgerust iig na de nachten waarin ze 2x komt. Tuurlijk zou minder leuk zijn maar (gelukkig voor mij denk ik) het gevoel dat jij omschrijft herken ik niet zo. Grappig eigenlijk hoe anders je zoiets kan ervaren!
één jaar geleden
Haha ik snap jullie reacties op mij🫣 komt denk ik omdat ons eerste zoontje al doorsliep met 16 weken van 7 tot 7.
En.... onze 2e sliep ook een tijdje door en nu ineens 2 voedingen, dat maakt t weer even pittiger. Met daarnaast werken etc.
Maar ach... we houden vol en snachts even een dikke knuffel en kus geven tijdens het flesje, maakt al heel veel goed🥰
één jaar geleden
Reactie op Damel
Haha ik snap jullie reacties op mij🫣 komt denk ik omdat ons eerste zoontje ...
Was niet stom bedoeld he!!
Ik denk als het mijn situatie was en ik ook niet anders had geweten dan had ik jou reactie ook geplaatst.
Hier sind geboorte onrustig. Ieder avond en nachr is ellende en drama.
Nooit doorgeslapen. Ook niet eens voor de helft 🤣🤣
Wees dankbaar! ❤️💕
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Ze slaapt.
Maar helaaaaaaas al 2 nachten weer bezig ieder uur. 🥹 ik kan ...
Nou ik denk dat mijn baby nooit meer uit regressie komt.
Slaapjes duren maximaal 30min zowel overdag als in de nacht. Ben nogsteeds constant speen aan het doen.
Hou maar op.sinds 14dec.
Dus iemand idee wat dit is dat zo lang duurt.
Denk dat ze gewoon uit haar “oude” systeem is en deze 30min slaapjes is het nieuwe “normaal”.
één jaar geleden
Reactie op dddi
Slaapjes duren max ...
Misschien goed een keer een afspraak te maken bij de huisarts. Gewoon voor de zekerheid om dingen uit te sluiten.. dit is wel heel heftig namelijk. Snap dat je dit niet trekt.. Heel veel sterkte.
één jaar geleden
Het idee van een sprong is toch dat het ook weer ooit overgaat 😅? Hier is de slaapregressie rond de feestdagen begonnen en dacht dat het einde in zicht was maar man man wat een nacht weer… elk uur wakker en huilen, twee halve voedingen ipv eentje, veel kreunen en steunen… vandaag weer voor het eerst werken. Joepie 😖!
één jaar geleden
Reactie op maria88x
Het idee van een sprong is toch dat het ook weer ooit overgaat 😅? Hier is ...
Alsof ik mijn eigen verhaal hier lees! Hier begonnen de slapeloze nachten ook al voor de feestdagen en duren nog steeds voort. Ik ben ook vandaag voor het eerst aan het werk en voel me redelijk overreden 🥲 hoe lang zou dit nog duren? succes vandaag!!! 💪
één jaar geleden
Reactie op dddi
Slaapjes duren max ...
Ik begrijp t ook niet meer.
Hier overdag slapen perfect, speentje , drinken, spelen en slapen. Zonder 1 x te janken.
Na 22.00h, om t uur wakker, zodra ik speentje in z’n mond doe wordt die toch partij BOOS, weigert speen van alle kanten, en je denkt na uur doet die wel? Nou MOOOOOOI niet. Dit lijken wel twee verschillende baby’s. Ik wil de buurt ook graag laten slapen dus na kwartier geef k m de borst maar, maar dan pas is die stil en dan zuipt hij zoveel dat dat weer in m’n bed beland.
één jaar geleden
Reactie op maria88x
En hoe was je eerste werkdag met weinig slaap?
Eigenlijk ging het verrassend goed, op adrenaline kom je toch nog een eind denk ik 😅 inmiddels is de nacht hier weer feest! Dus gelukkig heb ik alweer weekend! Hoe ging het bij jou? Hoop echt dat deze fase snel voorbij gaat!
één jaar geleden
Reactie op dddi
😭😭😭
Hoeveel slaapt hii overdag? Zit het m niet daarin misschien?
2 x 2.0 / 2.5 uur en 1x 1 / 2 uur ongeveer
Nee ik denk het niet hij is ook gewoon niet wakker in de nacht behalve om te drinken en wil t liefst slapen aan m’n borst…honger is het ook niet heb al met flesjes geprobeerd extra etc
één jaar geleden
Reactie op from2to3
2 x 2.0 / 2.5 uur en 1x 1 / 2 uur ongeveer
Nee ik denk het niet hij is oo ...
Wow wat veel! Ik had eerst de vraag niet gelezen en dacht dat dit ging over de blokken slaap in de nacht. 🙈 Onze dochter slaapt overdag in totaal ongeveer 2 a 2.5 uur meestal. 😅