737 Reacties

één jaar geleden

Denk dat onze zoon ook in sprong 2 zit nu. Hij is 8,5 week (week voor uitgerekende datum geboren). Hij is huilerig, humeurig en plakt aan ons vast. Daarnaast drinkt hij de afgelopen 2 dagen veel. Dwz hij wil vaak aan de borst, om de 1,5/2 uren. Weet niet of dat ook bij een sprong hoort? Maar net of hij even wat meer nodig heeft of er troost uit haalt ofzo.

één jaar geleden

Helloe ladies! Wie hebben er sprong 3 al overleefd? Merk je verschil in duur en/of intensiteit vergeleken met sprong 2🤣

één jaar geleden

Reactie op LCharlotte

Denk dat onze zoon ook in sprong 2 zit nu. Hij is 8,5 week (week voor uitge ...
Ja dit had ik precies ook!

één jaar geleden

Reactie op dddi

Helloe ladies! Wie hebben er sprong 3 al overleefd? Merk je verschil in d ...
Nou wat een hel deze nr 3. Bij de oudste was t zoveel makkelijker! De baby sliep nauwelijks vandaag en drinken gaat kut 😭 en de oudste nu buikgriep erbij dus gaat lekker

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Nou wat een hel deze nr 3. Bij de oudste was t zoveel makkelijker! De baby ...
Ik huil met je mee 😭😭 Nou bij mij komt sprong drie eraan. Nog een kleine week. Deze kleine meid is al pittig als het maar kan en slapen is meer niet slapen dan wel en krijsen huilen wiegen. Dus ik hou mijn hart vast. Sprong 2 had ik een aantal dagen dan was ze van 9:00 ochtend tot 22:00 avond NONSTOP aan het huilen. Vandaar mijn angst/vraag naar die sprong3

één jaar geleden

Oeiii ik lees nu dat sprong 3 binnen 3 dagen eraan komt 🥹.. en hij is al beeetje hangerig na z’n eerste 2 prikken.. nouwja, Vind het wel altijd bijzonder hoe ze zich ontwikkelen na zo’n sprong 😍

één jaar geleden

Reactie op Eveline Monkerhey

Waarschijnlijk een domme vraag... 🙈 maar hoe weet je wanneer je kindje spr ...
Ken je de app ‘Oei, ik groei’ al? Volgens mij kost deze app €5, maar dat is het zeker waard mijns inziens!

één jaar geleden

Reactie op Eveline Monkerhey

Waarschijnlijk een domme vraag... 🙈 maar hoe weet je wanneer je kindje spr ...
Hier is een overzicht: https://wijkrijgeneenkind.nl/kind/baby/sprongetjes-baby/#Sprongetjes_baby_3_-_je_baby_is_nu_-_12_weken maar zoals al gezegd kan het ook wat eerder of later komen. De sprongetjes theorie is overigens niet Evidence based maar lijkt wel veel herkenning te geven bij ouders.

één jaar geleden

Heb ik dan gewoon geluk als ik het hier lees, merk dat die nou in zijn sprong 3 zit ivm meer eten maar heb nooit wat anders gemerkt aan zijn humeur of iets. Wel dat die ineens iets meer kon 🙈 of gaat dit nog komen?

één jaar geleden

Reactie op Mommysam

Heb ik dan gewoon geluk als ik het hier lees, merk dat die nou in zijn spro ...
Sommige hebben het geluk niets te merken 😆 Ik hoop voor je dat het zo blijft!

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik huil met je mee 😭😭 Nou bij mij komt sprong drie eraan. Nog een kleine ...
Nou hoop voor je dat t meevalt dan! 1 voordeel van de slapeloze dag, vanaf 19.30 lag die in coma en heb ik hem niet meer gehoord (behalve voor de voedingen natuurlijk).. hoop wel dat t snel voorbij is 🙃

één jaar geleden

Vermoedelijk sprong 3 hiero, in ieder geval volgens de app en het gaat sinds twee dagen dramatisch. Slaapt gewoon NIET overdag, huilen, constant aan de borst willen en kakken. Kunnen hem pas aan het eind van de middag wegleggen maar dan heeft hij te weinig gedronken dus moeten we hem weer wakker maken en begint het opnieuw 😭

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Vermoedelijk sprong 3 hiero, in ieder geval volgens de app en het gaat sind ...
Ik begin m te knijpen 🫥

één jaar geleden

Sprong 3 hier… zoooo geen pretje 🫣

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Vermoedelijk sprong 3 hiero, in ieder geval volgens de app en het gaat sind ...
Je kunt hem wel wegleggen dus 🤪? Hier helemaal niet. Ook huilen onder speelgoed dat hij normaal leuk vindt. Overdag elk uur drinken en snachts elke 2 uur en dan vanaf 4 uur elk uur. Ben kapot haha. Blijf nu maar in mn hoofd herhalen dat het een fase is en blij ben met mn lange verlof 😅.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik huil met je mee 😭😭 Nou bij mij komt sprong drie eraan. Nog een kleine ...
Ik herken dit zo erg, en dacht echt dat ik dood ging, maar ineens is het voorbij. Mijn zoontje is van 3 september overigens. En nu derde sprongetje lijkt erg mee te vallen.

één jaar geleden

Reactie op from2to3

Ik herken dit zo erg, en dacht echt dat ik dood ging, maar ineens is het vo ...
Mijn dochter 8sept . Voor nu nog geen sprong signalen 🫥😂

één jaar geleden

Reactie op dddi

Mijn dochter 8sept . Voor nu nog geen sprong signalen 🫥😂
Wellicht valt het deze keer mee, het is soms niet niks een huilbaby. Zeker als je meerdere kinderen hebt. Hier eentje van 6 & 4 met behoorlijke griep, en ik sinds vandaag ook. Hele pakket 🤒 als moeder zijnde kan je gewoon nooit ziek zijn.

één jaar geleden

Hoe lang duurde sprong 2 bij jullie? Meneer slaapt al 3 nachten nauwelijks 🥹

één jaar geleden

Reactie op PWH

Hoe lang duurde sprong 2 bij jullie? Meneer slaapt al 3 nachten nauwelijks ...
Oh god bij mij twee weken ofzo. Maar soms zaten er “goede” dagen tussen.