737 Reacties
één jaar geleden
Reactie op SherryLuu
Volgens mij zitten wij nu in sprong 3
met 11+1 weken. Hangerig, huilerig en ...
Had ik wel ja bij sprong 2, paar dagen super chill en dan weer een knallendehoofdpijn dag.
Ik vind gek dat ik nog niet echt iets merk van sprong3. Ofja het gaat zoals het al ging zegmaar.
Sprong 2 was echt hele dagen huilen.
één jaar geleden
Hier volgens mij redelijk hard van sprong 2 zo sprong 3 ingerold. Ik herken het vele spugen in sprong 2 wat hier eerder al gezegd werd; hij was zo lek als een zeef voor een week of 2 😅.
Dat is nu gelukkig alweer een weekje voorbij, maar nu hebben we al zo’n 3 dagen een heel erg huilerig en aanhankelijk mannetje. Kan hem niet wegleggen zonder dat het gelijk krijsen is, en slapen gebeurd alleen bovenop mij 🥲
Wat dan wel weer leuk is is al die voortgang te zien, alles wordt nu met de handjes ontdekt ☺️
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Bijna sprong 4 die duurt echt langggg omg
Hopelijk valt t beetje mee 🤞🏻 ik weet nog bij m’n oudste dat hij wel eventjes van de leg was maar vooral dat hij vroeg wakker was. Gelukkig geen 4 weken drama.. hopelijk met deze net zo 😅
één jaar geleden
Hoe lang duurt de 3e sprong? Ze sliep overdag al weinig maar nu helemaal amper overdag in haar bed. In slaap krijgen duurt lang om vervolgens 30 min te slapen. Weer in slaap krijgen in bedje lukt niet. Alleen op ons slaapt ze. Dus s avonds oververmoeid kind. Draagzak kan ik helaas fysiek niet.
Ze sliep s nachts door tot 9 uur en is nu om 6 /7 uur wakker (is nog lang dat weten we).
Gaf 6 voedingen per dag nu weer 7. En komt nog steeds om de 2.5 uur overdag.
Komt het betere slapen terug na de sprong? De vorige sprongetjes niet zo heftig ervaren.
VRIEND
één jaar geleden
Nou volgens mij is hier nr 4 begonnen. Dronk eindelijk weer goed en nu weer zwaar bagger 😭
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Ohnee 😭 hou me op de hoogte ik wik het echt volgen. Ben er zo bang voor
Hij sliep wel goed maar drinken zijn we weer terug bij af 😓 overal heen willen kijken, onrustig.. om 6:00 maar 70 cc en om 10.00 100 cc, normaal drinkt ie 120 tot 150 per fles 😭 en flink spugen na de fles pfff
één jaar geleden
Reactie op Bloem169
Sprong 3 hier weinig van gemerkt gelukkig. 2/3 dagen dat ze wat anders was. ...
Hopelijk bij ons ook. Drinkt vandaag kleine hoeveelheden (bv) slaapt in slaap aan de borst, maar slapend in bed leggen is direct ogen open en krijsen. Nu al 4e voeding en normaal pas 2 gehad.
één jaar geleden
Het is nog maar dag 2 van sprong 4 maar ik ben er nu al klaar mee 😂 ze wil alleen nog maar op mij slapen, wordt ‘s nachts weer wakker voor een voeding ineens en drinkt veeel minder. Ook heel opvallend stil en minder lachen enzo. Het lastige is dat ze vrijdag ook net haar vaccinaties heeft gehad dus ik vind het wel moeilijk inschatten wat daar nog van is en wat de sprong is.
Nog meer die sprong 4 zijn begonnen?
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op mdkdv
Het is nog maar dag 2 van sprong 4 maar ik ben er nu al klaar mee 😂 ze wil ...
Jep hierzo, slecht drinken, slapen gaat minder goed enz.. op zich wel vrolijk maar wat sneller verveeld en wil niet meer op schoot liggen, liggen is voor baby’s 🥴 wil dan zitten, probeert te rollen, enz