737 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Queenie97
Ik merk alweer onrust aan de borst en met flesje geven dus ik gok hier ook ...
Nou de mijne is er nu ook lekker verkouden bij, top. Gister nacht amper geslapen. Maar vannacht ineens pas 6.20 flesje en slechts 1 keer om 00.00 even wakker 🤷🏼♀️ en sliep tot 9.15 om later nog zelfstandig een dut te doen van anderhalf uur. Miss is de piek van de sprong snel voorbij 🤞🏻🙃
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Nou de mijne is er nu ook lekker verkouden bij, top. Gister nacht amper ges ...
Ik hoop dat het snel voorbij is haha. Sprong 4 kan ik me nog herinneren van mijn eerste en die was niet leuk 🥲. Vervelend die verkoudheid, hier zijn we allemaal ook echt goed verkouden. Gelukkig slaapt de kleine wel goed en komt ze maar 1x voor een nachtvoeding en slaapt na haar neusje leeggezogen te hebben weer gelijk. Alleen dat drinken is toch een partij vervelend, ze spuugt al zo snel maar door die onrust alleen maar meer/sneller.
één jaar geleden
Hier ook eentje verkouden en in sprong 4 tegelijk.. Ze drinkt stukken minder, maar of het ligt aan de verkoudheid of de sprong geen idee. Af en toe wat huilerig maar ze hoest ook veel. Voor de rest kunnen we haar ineens wel weer goed wegleggen en slaapt ze soms 3 uur achter elkaar.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Pffff ik verlang naar 7uren slaap aan éen
Ik heb vannacht 5 uurtjes geslapen, voel me herboren 😂 vroeger zou ik kapot zijn na zo’n nacht haha
één jaar geleden
Ik heb geen ene nachr zo veel geslapen 🤣 en dan praat ik ook over de “betere” momenten. Ik doe het met 2/3uur slaap. En de rest van de nacht is steeds speentje of gewoon wakker liggen slapeloosheid. Die slapeloosheid breekt mij best erg. Krijg er iets voor van de huisarts maar dat werkt niet.
Volgende stap zou slaapmedicatie zijn maarja dat kan niet als ik ieder nacht eruit moet.
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Ik heb vannacht 5 uurtjes geslapen, voel me herboren 😂 vroeger zou ik kapo ...
Ik liep net naar de keuken om een flesje te maken en toen dacht ik ongeveer hetzelfde ja 😂
2 weken terug sliep hij van 22.30 tot 6.00 en zat ik te hopen dat hij snel tot 7.00 ging doorslapen.. nou ik zou nu al blij zijn als hij zich tot een uur of 2.00 stil zou houden 😴😴
Kan snel veranderen he.. het is een fase denken we dan maar. Maar hopelijk is die wel snel voorbij
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Vannacht bij mij IEDER UUR. 😀
Maar ik heb hoop dat dit “eenmalig” was
Ha ...
Oh God, sterkte daar 😭
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Hoe is het bij jou. Hou je het een beetje vol? Zeker met nog een kleine ron ...
De peuter was uit logeren bij oma dit weekend dus dat was wel ff rustig! Ben wel heel moe ja 😅 maarrr kindjes beiden naar het kdv vandaag dus tot 16.00 hoef ik helemaal niks 🥳 door dat soort dagen overleef ik het haha