737 Reacties

één jaar geleden

M’n alarm van de app ging af… sprong 4 begint.. Hopelijk valt het mee.. Na 5 x naar boven zijn te gelopen viel hij net jammerend in slaap.. 😑 Dat belooft een hoop 🫣

één jaar geleden

Oh die beruchte sprong vier. Moet er bijna van plassen in mijn broek. Ze is nu 14 weken. Merk echt nu al dat het bergafwaarts gaat. Maar denk dat die piek dus nog moet komen.

één jaar geleden

Meld mij ook aan voor sprong 4. Na elke nacht van 23:00 tot 6 te slapen. Nu standaard om 3:30. Meneer is chagrijnig, eet veel meer maar slaapt ook overdag veel meer.

één jaar geleden

Sprong 4. Men meisje heeft nooit goed geslapen. Sliep net een weekje goed. Besloten om van 150 cc naar 50-90 cc per fles maar te drinken. Lekker krijsen over dag. En snachts om de 2/3 uren wenen.

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Sprong 4. Men meisje heeft nooit goed geslapen. Sliep net een weekje goed. ...
Okee ik begin overtuigd te raken dat ik inderdaad ook die kant op ga😭

één jaar geleden

Het jammeren is begonnen 😩😵‍💫 jeej

één jaar geleden

Ik merk alweer onrust aan de borst en met flesje geven dus ik gok hier ook op een aanloop om te springen 🙃

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Ik merk alweer onrust aan de borst en met flesje geven dus ik gok hier ook ...
Nou de mijne is er nu ook lekker verkouden bij, top. Gister nacht amper geslapen. Maar vannacht ineens pas 6.20 flesje en slechts 1 keer om 00.00 even wakker 🤷🏼‍♀️ en sliep tot 9.15 om later nog zelfstandig een dut te doen van anderhalf uur. Miss is de piek van de sprong snel voorbij 🤞🏻🙃

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Nou de mijne is er nu ook lekker verkouden bij, top. Gister nacht amper ges ...
Ik hoop dat het snel voorbij is haha. Sprong 4 kan ik me nog herinneren van mijn eerste en die was niet leuk 🥲. Vervelend die verkoudheid, hier zijn we allemaal ook echt goed verkouden. Gelukkig slaapt de kleine wel goed en komt ze maar 1x voor een nachtvoeding en slaapt na haar neusje leeggezogen te hebben weer gelijk. Alleen dat drinken is toch een partij vervelend, ze spuugt al zo snel maar door die onrust alleen maar meer/sneller.

één jaar geleden

Hier ook eentje verkouden en in sprong 4 tegelijk.. Ze drinkt stukken minder, maar of het ligt aan de verkoudheid of de sprong geen idee. Af en toe wat huilerig maar ze hoest ook veel. Voor de rest kunnen we haar ineens wel weer goed wegleggen en slaapt ze soms 3 uur achter elkaar.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Okee ik begin overtuigd te raken dat ik inderdaad ook die kant op ga😭
Pffff ik verlang naar 7uren slaap aan éen

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Pffff ik verlang naar 7uren slaap aan éen
Ik heb vannacht 5 uurtjes geslapen, voel me herboren 😂 vroeger zou ik kapot zijn na zo’n nacht haha

één jaar geleden

Ik heb geen ene nachr zo veel geslapen 🤣 en dan praat ik ook over de “betere” momenten. Ik doe het met 2/3uur slaap. En de rest van de nacht is steeds speentje of gewoon wakker liggen slapeloosheid. Die slapeloosheid breekt mij best erg. Krijg er iets voor van de huisarts maar dat werkt niet. Volgende stap zou slaapmedicatie zijn maarja dat kan niet als ik ieder nacht eruit moet.

één jaar geleden

Jullie ook slapeloosheid ervaren? Vraag me af of het komt door de traumatische eerste twee maanden Of Het is hormonaal

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ik heb vannacht 5 uurtjes geslapen, voel me herboren 😂 vroeger zou ik kapo ...
Ik liep net naar de keuken om een flesje te maken en toen dacht ik ongeveer hetzelfde ja 😂 2 weken terug sliep hij van 22.30 tot 6.00 en zat ik te hopen dat hij snel tot 7.00 ging doorslapen.. nou ik zou nu al blij zijn als hij zich tot een uur of 2.00 stil zou houden 😴😴 Kan snel veranderen he.. het is een fase denken we dan maar. Maar hopelijk is die wel snel voorbij

één jaar geleden

Reactie op An_1992

Ik liep net naar de keuken om een flesje te maken en toen dacht ik ongeveer ...
Onze dochter sliep van 11 tot 9 door en nu 13.5 week ineens elke 4 uur wakker in de nacht. Zo bijzonder van het ene op andere moment.

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Onze dochter sliep van 11 tot 9 door en nu 13.5 week ineens elke 4 uur wakk ...
Vannacht bij mij IEDER UUR. 😀 Maar ik heb hoop dat dit “eenmalig” was Hahahah. We gaan het meemaken.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Vannacht bij mij IEDER UUR. 😀 Maar ik heb hoop dat dit “eenmalig” was Ha ...
Oh God, sterkte daar 😭

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Oh God, sterkte daar 😭
Hoe is het bij jou. Hou je het een beetje vol? Zeker met nog een kleine rondrennen icm slaaptekort🫥

één jaar geleden

Reactie op dddi

Hoe is het bij jou. Hou je het een beetje vol? Zeker met nog een kleine ron ...
De peuter was uit logeren bij oma dit weekend dus dat was wel ff rustig! Ben wel heel moe ja 😅 maarrr kindjes beiden naar het kdv vandaag dus tot 16.00 hoef ik helemaal niks 🥳 door dat soort dagen overleef ik het haha