6 Reacties
MOD
8 maanden geleden
In verband met veilig slapen wordt geadviseerd dit pas vanaf 2 jaar te doen.
8 maanden geleden
Ik zou een kussen echt nog niet doen, maar mijn jongste slaapt wel onder een soort kleine, dun gewatteerde deken. Die ligt ook los,ze zou er nooit vast onder kunnen komen liggen ofzo. Vindt met een kussen het risico op verstikking nog te groot, helemaal bij een buikslaper als die van ons.
Onze vierjarige heeft wel een kussen en dekbed, maar wil ze nielt. Die zweert bij een roze hartjeskussen en een roze fleecedeken 😂
8 maanden geleden
Hier al een maand over. Ze heeft al sinds 10 maanden een vloerbed en wilde echt geen slaapzak meer aan. Ze heeft een speciaal peuter kussen en dekbed. Op een kussen slapen vindt ze heerlijk. Als ze bij ons komt liggen wil ze ook alleen naast mij op mijn kussen. Het dekbed begint nu een beetje te komen dat ze het snapt.
Ik weet dat het vroeg is en nog niet wordt geadviseerd, maar ik denk dat je hierin wel naar je kind moet kijken en wat voor hem/haar werkt
8 maanden geleden
Wij hebben wel een dekbedje inmiddels. Gewoon 1 van de Ikea. Hij slaapt sindsdien zoveel beter! Een kussen durven we nog niet aan.