8 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een slaapzak, maar heb wel een lakentje met een dun dekentje over d'r heen nu. Zodat ze het niet te koud heeft, maar ook niet oververhit kan raken. Ze heeft geen winterslaapzak trouwens.

één jaar geleden

Ik heb het ook geprobeerd met een dekentje, alleen die is te dun denk ik, daar gaat hij netjes bovenop liggen 🤭

één jaar geleden

Is de temperatuur wel goed? Niet te koud? Anders zou je daar is naar kunnen kijken. Hier bleek dat een poos terug de truc te zijn

één jaar geleden

Nee het is niet te koud op zijn kamertje, daar zijn we idd ook al mee bezig geweest 😊

één jaar geleden

Ik heb dit toevallig vandeweek gevraagd bij het consultatiebureau. Zij raden het pas aan vanaf 2 jaar vanwege wiegendood. Wij merken dat hij het wel heel fijn vimdt liggen. Inderdaad overdag en in de avond valt hij op ons bed in slaap, met dekbed. Daarna leggen we hem over. Overdag blijft hij ook wel eens op ons bed, maar dan hou je het inderdaad in de gaten. Nu komt hij regelmatig ergens in de nacht tussen ons in liggen😅. Dan ligt hij wel onder de dekens, maar liggen wij ernaast.

één jaar geleden

Ik gebruik een winterslaapzak met daaroverheen een zomervakantie. Deze stop ik strak in Hij heeft die druk nodig om in slaap te komen. Vanaf 5 maanden dat hij in zijn ledikant sliep al gedaan (verschillende slaapzakjes met seizoen).

één jaar geleden

Reactie op JV11

Ik gebruik een winterslaapzak met daaroverheen een zomervakantie. Deze stop ...
Zomerlaken*

10 maanden geleden

Die van ons slaapt onder een nunki lakentje. Geeft ook druk