11 Reacties
één jaar geleden
Oh jeetje wat onwijs heftig nieuws!
(Gelukkig) Geen ervaring mee, maar ik voelde toch de behoefte om te reageren.
Ik wil jou en je gezin sterkte wensen, met dit pittige nieuws te verwerken. Veel sterkte en liefde gewenst voor jullie!❤️🫂
Dikke virtuele knuffel!
één jaar geleden
Lieve mama, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Ik heb geen ervaring, maar ik wil je wel heel veel sterkte, kracht en liefde toewensen ❤️.
één jaar geleden
Mijn vader en mijn zus hebben beide type1. Hier gaat het erg goed mee. Toen ze jong was wel moeite met wat wel en niet mag, maar dat is vooral heel erg je draai in vinden en uitzoeken waar de slechte suikers in zitten en waar hij op reageert. En hoe vervelend dat nu is…. Soms kunnen ze er beter mee opgroeien en niet beter weten dan op latere leeftijd die switch nog moeten maken. De technologie daarentegen voor diabetes wordt ook steeds beter en op dit moment maken ze echt enorme stappen in het verbeten van de werking van insuline/bijspuiten/meten en zelfs onderzoeken naar de eilandjes van langerhans aan te pakken om diabetes te genezen/minder heftig te maken.
Heb je nu niks aan maar misschien geeft het je wat rust dat met wat tijd leven met diabetes veel makkelijk gaat worden.
Als je kleintje er aan gewend is zul je merken dat hij dit gewoon gaat rocken en jou trots zal maken! 🍀
één jaar geleden
Dank voor jullie reacties! We zin inmiddels een paar heftige dagen verder, het is inderdaad diabetes type 1.
Gisteren tegen de middag kregen we eindelijk de waardes stabiel genoeg om 1 van de 2 infuses uit z'n handje te halen en de andere los te koppelen. Hierdoor kon hij eindelijk weg van z'n bed, gisterenavond had hij ook eindelijk wat energie om even te spelen, was zo fijn om te zien!
Vanaf gisteren 11 uur gestart met de insuline spuiten en vanaf vandaag gaan we starten met het hele begeleidingsproject.
één jaar geleden
Reactie op tilmik