6 Reacties

één jaar geleden

Ik wissel het allemaal een beetje af met diksap, heel soms roosvichee, suikervrije limonade en uiteraard water. 1x per dag limonade soort de rest van de dag melk en water. Of het goed is of verstandig is weet ik niet. Maar wat je zegt, wel drinken lijkt me beter dan niet.

één jaar geleden

En afgekoelde thee?

één jaar geleden

Hier drinkt ze tegenwoordig ook voornamelijk water met een klein beetje suikervrije limonade. Als ik het haar zelf niet geef vindt ze vanzelf de drinkbeker van haar zus en drinkt die gewoon op 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook niet zoveel water, maar lauwe thee gaat beter.

één jaar geleden

Hertjes/Vosjes thee, melk, havermelk en water hier 🤍

één jaar geleden

Ik denk dat je je niet al te blind moet staren op alle meningen van anderen. Je hebt 2 kampen. Kamp 1: water en thee, alleen gezonde dingen. Vaak is dit het kamp die mazzel heeft, hun kind drinkt het ook daadwerkelijk. Kamp 2: Vocht. Licht aangemaakte diksap, suikervrije siroop, thee, alles om er voor te zorgen dat je kindje drinkt, want water dat is voor vissen, aldus de dreumes. Hier kamp 2. Twee kinderen die vanaf het begin af aan water weigeren. En dan dus niets drinken. Ontlasting die mega hard is, buikpijn. Bij m’n dochter de strijd gevoerd en opgegeven. Bij mn zoon een stuk sneller overgegaan op andere dingen. Hij weigerde letterlijk alles. Maar een paar druppels roosvicee en water.. en meneer dronk. Nou weetje. Als je wat ouder bent leg ik je uit waarom water drinken beter is dan sap. Tot die tijd.. is drinken beter dan niet drinken.