Hay mama's
Mijn dochter is morgen 12 ❤️! Mij man maakt mij gek! Hoezo kan ze nog niet staan hij is veel bezig met haar pakt haar vaak op de grond en stimuleert haar veel dat ze staat maar ze staat niet stevig heel slap en stapjes doen je heel grappig als pingen🤭! Ik maak me geen zorgen maar ik doe alsof ik hem luister zodat dat die niet denkt dat ik hem niet serieus neem.
Maar ben ik nu te makkelijk? Dit is toch normaal? Nog mama's met ervaringen?
Mijn kleine meid is gisteren 1 geworden en staat ook nog niet hoor. Ze maakt zich wel lang op haar knietjes, maar dat is het. Naar mijn idee volstrekt ‘normaal’ 🙂
Mijn dochtertje staat ook nog steeds niet, zelf met steun zakt ze door dr knietjes heen.. mijn oudste daar in tegen stond al met 6 maanden en liep al door t huis bij 11 maanden. Ieder z’n eigen tempo, je hoeft je nu helemaal geen zorgen te maken 😊
Mijn meisje is ook al 1 jaar geworden, en staat ook nog niet recht. Maakt ook totaal nog geen aanstalten om zich aan dingen recht te trekken. En dan zie ik kindjes in de opvang die een paar maanden jonger zijn die dit wel al doen. Ik probeer er me niet te veel zorgen over te maken, elk kind heeft zn eigen tempo denk ik dan 😊
Onze man wordt morgen 1 en begint nu te zitten. Kruipen heeft hij nog nauwelijks interesse in, laat staan lopen haha. Weet dat ik zelf als baby ook na een jaar pas wilde. Eten kan hij wel heel goed. Ieder zo zijn talent 😆. Zou nog er nog lekker van genieten.
Mijn meisje is ook al 1 jaar geworden, en staat ook nog niet recht. Maakt o ...
Hier hetzelfde, onze dochter wordt dinsdag 1 en is ook nog niet aan het optrekken en staan enzo. Zowel CB als de opvang hebben gezegd dat het vooral opvalt in vergelijking met alle snelle kindjes, maar dat ze eigenlijk alles op een heel gemiddeld tempo doet. Wij maken ons er helemaal geen zorgen om dus, kan ze tot die tijd lekker afkijken bij de andere kindjes ;)
Hier leek het ook totaal nog niet die kant op te gaan, hij kruipt namelijk ook nog niet, maar opeens vorige week trok hij zich vanuit het niets op aan de bank en nu is dat zijn nieuwste favoriete bezigheid 😉 dus kan opeens snel gaan! Zoontje is over 2 weken 1.
Ons meisje is vorige week 1 jaar geworden maar kan ook alleen nog maar tijgeren en zelf gaan zitten. Ze is mega flexibel en gaat helemaal in de spagaat als ze uit haar zithouding komt. Denk dat ze voorlopig ook nog niet zal gaan staan. Wellicht wat laat maar elk kind op z'n eigen tijd 😊