8 Reacties

één jaar geleden

Ohh ik wilde net bijna dezelfde vraag gaan stellen! Hier precies hetzelfde met slapen. 😴

één jaar geleden

Reactie op Mamavanéén

Ohh ik wilde net bijna dezelfde vraag gaan stellen! Hier precies hetzelfde ...
Het is zo frustrerend en ik snap het echt niet. Als er nu nog wat zou zijn of als ze dit gedrag ook in andere omstandigheden zou laten zien zou dat een teken zijn dat er wat was maar dit is zo frustrerend. Het voelt echt alsof ik dan wat verkeerd doe ofzo...

één jaar geleden

Reactie op YsabelleV

Het is zo frustrerend en ik snap het echt niet. Als er nu nog wat zou zijn ...
Ik probeer het maar een beetje als compliment te zien dat ze graag bij me is. Maar het is alles behalve ideaal 🙈

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Als ik hem wakker weg leg gaat hij gewoon niet slapen.

één jaar geleden

Hier niet perse de eenkennigheid maar wel het niet willen slapen. Voor vandaag deed hij nog 2 slaapjes maar kreeg hem vanmiddag pas vrij laat te slapen, sliep dan wel 3 uur maar nu lukt t weer niet. Hij heeft ook ineens een flinke groei doorgemaakt, brabbelt veel meer, snapt en ziet meer dus het zal wel onderdeel zijn van een sprongetje denk ik.

één jaar geleden

Mijn zoontje viel altijd heel makkelijk zelfstandig in slaap. Wilde dat afgelopen week opeens absoluut niet meer. Al huilen als ik met hem zijn kamer in liep 😅. Inderdaad bij de opvang nergens last van! Nu een week verder gaat hij opeens weer tevreden liggen en slapen. Niets aangepast.. Alles is een fase is mijn motto 😉

één jaar geleden

Wat lastig... Hoelang huilt ze? Bij mij gaat ze eigenlijk altijd makkelijk slapen, maar de laatste tijd huilt ze ook wel eens als ik haar weg leg. Ik ga dan bijvoorbeeld even naar de wc en meestal is ze daarna stil. Dus het duurt echt een minuutje hooguit. (Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk, dan is er meestal ook echt iets). Blijf je erbij in de kamer of loop je ook weg?

één jaar geleden

Reactie op MamaJ2009

Wat lastig... Hoelang huilt ze? Bij mij gaat ze eigenlijk altijd makkelijk ...
Hier huilt ze tot we terug komen. Ik probeer haar nooit langer dan een paar minuten alleen te laten huilen maar als ik er zelf ook doorheen zit merk ik dat ik beter even afstand kan nemen. Als papa dan niet thuis is laat ik haar dan wel alleen in haar kamer en dan huilt ze echt bijna een uur voor ze in slaap valt. Ik blijf er nu dus maar bij liggen en dan wil ze wel per se in mijn armen liggen. Hier valt ze dan in slaap en als ik lang genoeg wacht en haar voorzichtig weg leg slaapt ze wel gewoon verder. Vaak word ze wel ergens in de nacht wakker en begint ze te huilen. Ergens tussen middernacht en 6 uur sochtends. Dan pakken we haar bij ons en slaapt ze vaak nog even verder gelukkig. Soms leg ik het matras van de logeerkamer naast haar bed en slaap ik daar. Dan slaapt ze eigenlijk heel de nacht gewoon tegen mij aan. Ze heeft een vloerbed dus ze kan zelf uit bed klimmen wanneer ze wil. Met haar slaapjes overdag en wanneer ze door papa op bed wordt gelegd kruipt ze er ook niet zomaar uit, dus ik weet zeker dat dat niet het probleem is