Onze kleine meid wilt nu al bijna 2 weken niet meer in haar eigen bedje slapen. Voorheen legden ik haar altijd om 19.30uur in haar bedje en ging ze zo slapen. Dit deed ze al vanaf ze 8 maanden was. Bij de sprongetje sliep ze dan 1 of 2 weken slechter maar altijd kon ik haar in haar bedje leggen. Nu weigert ze dit. Ze zet het gillen. Het begon 2 weken terug dat ze na haar laatste flesje van 23uur niet de flesje in haar bedje wou drinken. Ze zetten het op gillen tot je haar uit bed pakte en meenam naar onze bed. Daar nam ze de flesje aan en dronk ze die leeg en viel heerlijk in slaap tot in de ochtend. Na 4 dagen deed ze zelfs haar middag dutje niet meer in haar bed. Ik probeer elke keer haar in haar eigen bed te leggen maar dit wilt ze niet. Ze heeft zelfs 2 dagen gewoon geen dutjes gedaan omdat ze niet in haar bedje wou slapen. En een dag veder wou ze niet meer slapen in haar bed. Is dit nou echt de 14 maanden regressie? En wat moet ik hiermee? Ik ben bang dat ze dadelijk helemaal niet meer terug haar bedje in wilt. Ik moet nu wanneer ze haar dutje moet doen samen met haar in mijn bed gaan liggen. Ze wilt dan in me armen in slaap vallen. En dit doet ik dan ook om 19.30uur. Je kunt je voorstellen dat dit na 2 weken best vermoeiend is en veel tijd in beslag neemt. Iemand die dit herkent of misschien tips heeft?