19 Reacties
10 maanden geleden
Hoi hoi,
Mijn dochter heeft hetzelfde en ook al verschillende luiers geprobeerd.
Ze slaapt op haar buik met haar kont omhoog volgende ochtend altijd natte buik dus ik lees graag mee, zelf nog geen luier broekjes getest.
10 maanden geleden
Wij hebben dit ook heel erg gehad. Wij gebruiken pampers Harmonie maat 5 en niks werkte. Wij kregen als advies om een maat groter te doen, alleen voor de nacht.
Wij hebben het eerst met maat 5 pants geprobeerd, die zijn iets groter dan de normale maat 5.
Tot nu toe droge nachten! 😁
10 maanden geleden
Heel herkenbaar, wij hebben ook al veel verschillende maten en merken luiers geprobeerd. Ook twee luiers en dan de ene achterstevoren. Dit was het allemaal niet. Wij hebben nu pampers baby dry luierbroekje met daarover heen een Kruidvat luier maat 5+ (kind is ong 11 kilo). Het gaat nu redelijk vaak goed! Maar ben benieuwd naar andere tips.
10 maanden geleden
Wij hebben Kruidvat luiers, overdag draagt hij maat 5+ en in de nacht maat 6+. Een maatje groter heeft bij ons dus goed geholpen, met luierbroekjes lekte hij nog steeds door.
10 maanden geleden
Wij hebben dit ook een periode heel veel gehad bij ons zoontje. Hij slaapt ook op zijn buik. We laten sowieso altijd de knoopjes van de romper los en doen vaak 2 luiers over elkaar. De 2e luier achterstevoren eroverheen.
10 maanden geleden
Wij hebben woezel en Pip maat 5 aan s’nachts en overdag maat 4. En doen de luier voor hoger dan aan de achterkant, altijd droge nachten 👏🏼
10 maanden geleden
Hier inderdaad hetzelfde probleem met doorlekken bij buikslapen. Hier werkt het goed om een maat grotere luier te pakken, er één achterstevoren overheen te doen en een pyjama aan één stuk te dragen. Hierdoor is er geen elastiek dat drukt op de luier, waardoor hij niet goed kan uitzetten (mijn zoontje lekte altijd op dat punt door). Voor mij ook een zoektocht, maar op deze manier is het aantal keer doorlekken drastisch verminderd!
10 maanden geleden
Wij gebruiken ‘s nachts de broekjes van Pampers en overdag gewone Kruidvat luiers. Dat scheelt echt wel veel. Gaat nog weleens fout, maar heel af en toe. En misschien de avondfles afbouwen als hij die nog krijgt? Dat hielp bij mijn oudste zoon. En ging heel makkelijk dus hij had hem niet meer nodig maar was meer uit gewoonte lang mee doorgegaan