11 Reacties

6 maanden geleden

Oh ja vergeten te vermelden: het is voor onze dreumes van 10,5 kilo!

6 maanden geleden

https://www.ikdraag.nl/didyklick-prima-sole-occidente.html?source=googlebase&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_-GxBhC1ARIsADGgDjvfjTdtTvwYP1B8IVNR_rmhTbgU_48WuMZlfHBSZSAyfiiLYgdv_qoaAlSSEALw_wcB Ik heb deze, prijzig maar erg fijn voor moeder en kind. Vanwege t een hybride model is, zijn de doeken qua drukpunten bij jullie beide te verstellen. En zeer effectief in gebruik!

6 maanden geleden

Reactie op JV11

https://www.ikdraag.nl/didyklick-prima-sole-occidente.html?source=googlebas ...
Waarschijnlijk ook op Vinted te vinden.. ik gebruik hem niet meer dus als je hem wil overnemen, doe gerust een berichtje ;)

6 maanden geleden

Je zou een consult kunnen boeken. Dan kan je verschillende draagzakken passen en krijg je meteen tips. Ik merk zelf dat rugdragen wel even wat handigheid vraagt. Overigens is het aantal kg minder van belang dan de maat van de broek waar je kleine in zit. Overigens heb ik een stokke limas plus gekocht, zonder consult. De eerste draagzak werd te klein en degene die ik heel graag wilde, was nog te groot.

6 maanden geleden

Ik had er meerdere geprobeerd bij de babydump en de tule free to grow gekocht , die bevalt goed

6 maanden geleden

Reactie op Pukkie5

Ik had er meerdere geprobeerd bij de babydump en de tule free to grow gekoc ...
Daar neig ik dus ook naar!

6 maanden geleden

Laatst hebben wij een aantal draagzakken kunnen passen in een winkel. Had ook geen idee omdat ik voorheen ook altijd in een doek droeg. Zijn gegaan voor 'the one' van isara. Zij hebben verschillende dragers (full buckle, half buckle en verschillende maten). Deze gaat ongeveer mee tot maat 110/116 (nu zit ons dochtertje in 80). Hij is net binnen, dus nog niet voor 'langere' stukken uitgeprobeerd, maar alleen getest. Testen werkt echt het allerfijnst :).

5 maanden geleden

Wij hebben de ergobaby adapt. Nu op vakantie gebruiken we hem de ene keer voor onze kleine van 7 weken en de andere keer voor onze dreumes van 10,5 kg. Hij is dus super makkelijk te verstellen en onze dreumes dragen we zowel voor op de buik, op de heup als achterop de rug.

5 maanden geleden

Reactie op Pukkie5

Ik had er meerdere geprobeerd bij de babydump en de tule free to grow gekoc ...
Ik heb deze ook, sinds mijn zoontje 7 maanden was. Nu met 18 maanden, 87 cm en 11,3 kg zit hij er nog steeds lekker in, zowel op mijn buik als op mijn rug. Toevallig afgelopen week nog in het vliegtuig gebruikt om hem in slaap te krijgen en ik had binnen 10 minuten succes. ;)

5 maanden geleden

Inmiddels zijn wij op vakantie in Griekenland. Vlak voor vetrek heb ik de Tula Free to Grow draagzak gekocht. Te weinig tijd om thuis uit te testen 馃檲, dus dit op vakantie gedaan en ik wilde even zeggen dat hij super goed bevalt! Materiaal is fijn en draagcomfort is goed! Bedankt voor jullie reacties!

5 maanden geleden

Reactie op Felici

Inmiddels zijn wij op vakantie in Griekenland. Vlak voor vetrek heb ik de T ...
Wat fijn! Ik heb er twee weken geleden mijn zoon mee in slaap gekregen in het vliegtuig, dus ook nog altijd blij mee 馃榿