2 Reacties

7 maanden geleden

Hoi hoi, hier is het precies hetzelfde zo. Begint in z’n eigen bedje, wordt rond 23 u wakker en was dan minimaal 1 tot 2,5 uur wakker. Slopend dus. Uiteindelijk ook alleen slapen bij ons in bed. Nou heb ik geprobeerd om het geen middag dutje meer te laten doen, hij sliep altijd 1-1,5 uur van 12-13:00/30. Dit is eigenlijk heel goed gegaan. Af en toe een momentje dat ie moe was, maar niet huilerig of hangerig. Wel gewoon lekker gespeeld de hele dag en af en toe zorgen we er voor dat ie wel even rust. Als hij geen middag dutje doet, slaapt hij de nacht wel door tot ongeveer 5 uur. Dan krijgt ie een paar slokjes drinken, en gaat dan meteen weer slapen tot half 8. Ik weet nog of jullie nog een middagdutje doen, maar misschien zou je deze kunnen inkorten, vroeger weg leggen en wakker laten worden of ook weg proberen te laten. Vanaf de leeftijd 1,5 jaar kan het zijn dat sommige kindjes geen middag dutje meer nodig hebben. Dus je zou daar wat in kunnen proberen.

7 maanden geleden

Yep hier ook regelmatig wakker. Gisternacht was ik eerst 2 uur bezig om dr weg te leggen, daarna mn vriend ook nog bijna 2 uur. Lijkt ze helemaal diep in slaap, toch weer wakker (en krijsen!) bij wegleggen. Vannacht dus maar direct in bed genomen. Maar man, hele tijd woelen, hele tijd verleggen. Voor mn gevoel geen oog dicht gedaan. Ik vermoed dat t nu ook onrust is door doorkomende hoektanden. Hope so, wordt t hopelijk snel weer wat beter