9 Reacties
7 maanden geleden
Mijn kleine heeft dit ook ik zou zeggen is een sprongetje wat ik tog doe ik bed leggen en dan jammert hij en gooit ie ze speen en blijf tog heen en weer naar ze kamer gaan duurt soms een uur dan geeft hij het op.. Ze maken ook een grote sprong wat ze allemaal moet verwerken het lijkt nu meer really dan voorheen
7 maanden geleden
Hier ook sinds 2 weken weer dikke drama. Altijd al een moeilijke slaper, maar zelfs bij slapend wegleggen wordt hij wakker en krijsen. Helaas geen tips, we hebben al zoveel geprobeerd maar tegenwoordig slaapt hij weer heeeel vaak in de wandelwagen 😅
Bij oma en opvang geen probleem en ook overdag gaat het soms goed met wakker wegleggen. Hopelijk is het gewoon weer een fase die weer voorbij gaat...
7 maanden geleden
Precies hetzelfde hier! Huilen als we hem wegleggen. Op het hysterische af. Het enige dat werk is als hij op een van ons in slaap valt. Pas als hij diep slaapt leggen we hem gauw op zijn buik naast ons in bed, tussen ons in. Betekent wel dat mijn vriend of ik al om 20:00 uur naar bed gaan met onze zoon.
Hopelijk is dit gauw weer over, want we houden geen avond samen meer over zo 😂
7 maanden geleden
Klinkt als verlatingsangst.. bij ons is het 'gelukkig' alleen als ik haar weg leg, als papa haar in bed legt slaapt ze wel binnen no-time.
Lijkt me heel lastig dat ze het van jullie allebei niet meer pikt. Normaalgesproken zou ik zeggen: als je zeker weet dat er niks is kun je hem rustig even laten huilen.
Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat ze het verdomd lang en dramatisch kunnen volhouden.
Sterkte dus 🫣
7 maanden geleden
Hebben wij ook met vlagen. Meestal is ze dan niet lekker en vaak krijgt ze dan na twee dagen ook een loopoor.. Misschien dat jouw kleine zich snachts ookniet lekker voelt?
Ik "geniet" er maar van zolang het nog duurt. Er komt een tijd dat ze je nergens meer bij willen hebben en dan denk je terug aan deze tijd 😅
Als we wel echt even een goede nachtrust nodig hebben willen we nog wel eens een zetpil of neurofen voor het slapen geven. Mocht ze dan onrustig zijn omdat ze zich niet lekker voelt helpt dat in ieder geval.
Ook heb ik een periode een matras naast haar bed gehad om dan maar op haar kamer bij haar te slapen. Om in ieder geval te zorgen dat ze niet went aan bij ons slapen.
7 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Klinkt als verlatingsangst.. bij ons is het 'gelukkig' alleen als ik haar w ...
ooh ja hier ook... ik ben anderhalf uur met hem bezig en papa heeft t is 5 minuten voor elkaar... hier dus ook verlatingsangst in combinatie met de 18 maanden slaapregressie denk ik. Gaat vanzelf wel weer over! Wij hebben ook een matrasje ernaast liggen dan leg ik mijn hand in zijn bed en daar is hij dan vaak wel content mee. Ondertussen doe ik zelf vaak ook vast een dutje hihi