4 Reacties
17 dagen geleden
Jep jep en jep 😅.
Ik slaap momenteel als een blok oom wanneer hij even een dutje doet.
Bij mijn zoontje zijn ook wat trekjes van autisme gezien. Misschien dat het er wat mee te maken heeft maar misschien ook niet. Want het hoort ook een beetje bij de leeftijd.
Maar poeh.. ben bekaf 😅. Het gaat hier ook gepaard met veel huilen in deze buien. Vooral als hij niet wordt opgetild.
Ik ben inmiddels maar een paar keer even tot 20 wezen tellen in een andere ruimte.
17 dagen geleden
De jouwe slaapt ook nog zo lang, de mijne ook. Ik was al een beetje bang aan het worden dat het echt teveel was.
17 dagen geleden
Onze zoon, inmiddels 6 had dit ook. Ik was altijd over bezorgd (logisch) maar kan je zeggen, in heel erg veel van de gevallen is het een fase en gaat het over. Mijn zoon kan nu nog boos worden on iets kleins, maar de manier waarop is echt enorm verbeterd en het is echt een lieve jongen. Hoorde laatst van de juf ', een voorbeeld voor de andere leerlingen' nou dat is toch geweldig en had ik niet verwacht ooit te horen toen ik midden in die fase zat 😂 sucess het is bikkelhard en er was ook weinig begrijp voor in mijn omgeving. Maar we gingen de buien niet uit de weg, nee is nee en klaar. Volhouden, het komt goed 🥳
4 dagen geleden
Ik heb ook een meisje met een enorm sterke wil, alles moet precies zoals zij het wil anders is het huilen, schreeuwen, duwen en gooien. Ik las laatst ergens dat in zo een driftbui “children are not giving a hard time, they are HAVING a hard time” en dan denk ik oja ze moeten nog zo veel leren en ontwikkelen en dat helpt me dan weer een beetje geduld te hebben 😅