24 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bomide

Oh top. Ja ik vond het ookal vreemd. Misschien dat ik ook minder moet gaan ...
Er is veel info te vinden. Natuurlijke maaginhoud, voeden op verzoek(ook met poedermelk kan dat), therapeutisch voeden. Het cb geeft soms zulke bijzondere adviezen. En soms zal dat werken, soms ook totaal niet. Jouw kindje geeft al aan dat ze niet groter hoeft. Genoeg is genoeg.

één jaar geleden

Heel veel herkenning hier… onze meid is 14 weken en het is ook een strijd om haar te laten drinken sinds geboorte. We hebben al alle merken flessen en spenen uit geprobeerd… nu drinkt ze wanneer ze wil en hoeveel ze wil. Ik heb dit 2 weken geleden proberen loslaten en vandaag was de eerste dag dat ze deftige hoeveelheden dronk per fles… (100 a 130 ml) enkel s middags dronk ze amper 70ml. Maar zolang ze bijkomt probeer ik het wat los te laten… ze was vorige week 4,5 kg. Nog steeds weinig maar ze woog bij geboorte maar 2,4 kg. Ze is intussen ook al ziek geweest en vermagerde die week 🤷 We doen ons best hè mama’s… meer kunnen we niets doen!

één jaar geleden

Reactie op AnneliesDu

Heel veel herkenning hier… onze meid is 14 weken en het is ook een strijd o ...
Ik herken dit vooral van de eerste weken bij onze kleine. Conclusie was een te strak tongriempje en lipbandje, waarvoor hij geholpen is in Groningen. Mogelijk - mits nog niet gedaan natuurlijk - eens laten checken bij ‘n lactatiekundige? 🤗

één jaar geleden

Ik herken dit ook. Wij experimenten nu met een speen van een maat groter en nu drinkt hij ineens super goed…