15 Reacties
9 maanden geleden
Ik gebruik gewoon mijn eigen haar spullen. Ik heb een soort leave in crème en haarolie. Ik heb zelf ook droge punten en weet dat wat ik heb fijne producten zijn.
De reden dat er voor baby's en kinderen aparte producten zijn is omdat het met uitspoelen de ogen kan beschadigen. Om deze reden gebruik ik producten die dus niet uitgespoeld hoeven worden. Daarnaast heb ik een spray flesje met zwitsal haar lotion gevuld voor als ik haar haren wil doen omdat het anders alle kanten op piekt
9 maanden geleden
Ik weet niet hoevaak je het wast, maar misschien dat minder wassen ook helpt?
9 maanden geleden
Reactie op Hartje27
2x per week
En is dat nodig? Ik was het haar van allebei m'n meiden hooguit 1x per week. Tenzij het echt nodig is, dan natuurlijk vaker.
Nadeel van die olie en haarproducten lijkt mij dat het haar daar juist zo snel weer vet van wordt dat je het vaker moet wassen..
Maar daar heb ik geen ervaring mee..
9 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
En is dat nodig? Ik was het haar van allebei m'n meiden hooguit 1x per week ...
Blond Haaren krullend haar heeft sowieso wat meer voeding en bescherming nodig en veel van de olie gaat er weer af door de dag heen wanneer er contact is met handen en stoffen(kleding, bed). Daarnaast is haarolie ook juist gemaakt om niet vet te zijn in het haar, dus zolang je niet heel veel gebruikt moet dit geen probleem zijn.
9 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Blond Haaren krullend haar heeft sowieso wat meer voeding en bescherming nodig en veel van de olie gaat er weer af door de dag heen wanneer er contact is met handen en stoffen(kleding, bed). Daarnaast is haarolie ook juist gemaakt om niet vet te zijn in het haar, dus zolang je niet heel veel gebruikt moet dit geen probleem zijn.
9 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
9 maanden geleden
Reactie op YsabelleV
Blond Haaren krullend haar heeft sowieso wat meer voeding en bescherming no ...
Blond haar heeft niet per se meer voeding en verzorging nodig, ik en mijn dochters hebben alledrie blond haar, maar daar gebruik ik niks extra's voor.
Krullend haar kan ik me idd wel voorstellen, anders wordt het waarschijnlijk ook pluizig ofzo.
Ik heb zelf heel stijl haar en bij mij trekt alle haarolie (en andere haarverzorgingsproducten trouwens) altijd meteen omhoog waardoor ik altijd binnen no-time met een vette kop loop.
Vandaar dus mijn vragen!