7 Reacties

10 maanden geleden

Hier is ze dol op spinaziewafels. Afmetingen weet ik niet, want zelf verzonnen : Zak verse spinazie Kruimige aardappelen (gekookt) Griekse yoghurt Ei en bloem Mix deze ingrediënten in de blender. Schep 2 eetlepels op de wafelijzer Ik breek ze nog in kleine stukjes. Geniet ze hier echt van

10 maanden geleden

Linzen pannenkoek ook perfect als lunch 150 gram linzen 350 ml water 2 eieren De linzen 4 uur weken in het water. Na 4 uur met de eieren pureren tot glad mengsel. Olie in de koekenpan, best een laagje, en bakken maar 😊

10 maanden geleden

Oke super easy en het kan gezonder, maar mega favoriet op het moment. Macaroni met kipgehakt, uitje en knoflook er door, spinazie uit de diepvries, paturain en klein beetje geraspte mozzarella. Of kip met zoete aardappel, paprika, courgette en broccoli. Met een klein drupje ketjap. En voor ons zelf nog feta er door heen.

10 maanden geleden

Momenteel is eten hier een drama. Ik moet trucs bedenken. Ze krijgt kiezen en wil absoluut niet de lepel of eten wat zacht is. Dus heb de brocolli kroket bedacht. Werkt goed! 2 brocolli roosjes 1 aardappel Scheutje yoghurt Ei Bloem Mixen in blender Inrollen in beschuitkruimels Ik maakt er dunne rolletjes van 10-15 minuten in de airfryer op 200*c

10 maanden geleden

Leuk topic! Als iemand fotos heeft lijkt me dat ook erg leuk om te zien

10 maanden geleden

Brocolli kroketjes

10 maanden geleden

Super leuk en lekker allemaal, bedankt! :)