13 Reacties

4 jaar geleden

hey welke test heb jij gedaan? x

4 jaar geleden

Wij hebben m al 2 jaar in gebruik en mega tevreden. De slechte recensies verbazen me dan ook! Tis een super solide en mooie wagen. Makkelijk te bedienen en veel opties die het leven met een baby makkelijker maken. Wij zijn echt zo blij met de grote kap en het feit dat je de duwstang helemaal naar beneden kan drukken waardoor je de baby helemaal naar je toe kan trekken op een terras oid. Enige minpunt voor mij is altijd dat de wagen best "groot" op vouwt. Maar wij hebben een grote auto dus zo erg was het ook weer niet 馃槄

4 jaar geleden

hey welke test heb jij gedaan? x
Het voornamelijk sturen met een hand wegens een hond, en de stevigheid als je er mee loopt. En de vering omdat wij veel wandelen.

4 jaar geleden

Reactie op Daaaan

Het voornamelijk sturen met een hand wegens een hond, en de stevigheid als ...
sorry ik dacht dat je het via een link (vragenlijst) een test had gedaan

4 jaar geleden

Ik heb hem ! Helemaaal blij mee, nadelen zijn de kleine mand voor de boodschappen en hij is best groot nog met inklappen. Voor ons was dat geen probleem. Verder is het een topper en raad hem zeker aan.

4 jaar geleden

Reactie op Soof30

Ik heb hem ! Helemaaal blij mee, nadelen zijn de kleine mand voor de boodsc ...
Hoelang heb je de wagen in gebruik? Want lees vaak dat de wagen gaat afbadderen bij het frame en dat de wielen wat vaker vastlopen heb jij dit ook ervaren of ervaar je dit?

4 jaar geleden

Reactie op Daaaan

Hoelang heb je de wagen in gebruik? Want lees vaak dat de wagen gaat afbadd ...
Gebruik hem nu ander half jaar hij ziet er op een krasje na nog tip top uit. Heb de wielen 1 keer moeten oppompen verder nergens last van.

4 jaar geleden

Reactie op Daaaan

Hoelang heb je de wagen in gebruik? Want lees vaak dat de wagen gaat afbadd ...
Dit is bij ons ook totaal niet aan de orde. Misschien ook afhankelijk van hoe netjes je er zelf mee omgaat. Wij hadden de citywheels ipv luchtbanden die liepen nooit vast.

4 jaar geleden

Reactie op EmmaBrom

Wij hebben m al 2 jaar in gebruik en mega tevreden. De slechte recensies ve ...
Wij hebben hem ook al 2 jaar en volledig dezelfde bevindingen 馃榾 alleen hebben wij wel soms dat de voorwielen in elkaar draaien maar is ook geen ramp. Nu onze dochter alsmaar meer wilt stappen, is het wel moeilijk om hem met 1 hand te besturen, maar je kan het ook omdenken dat hij een stevig frame heeft voor als je kleintje erin ligt/zit 馃槈

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook al 1,5 jaar in gebruik. Zijn super tevreden over deze kinderwagen. Hij rijdt heel soepel en is ook makkelijk met 1 hand te bedienen. We wandelen ook regelmatig door het bos en bij ons ziet het frame en de bak/zitting er nog heel goed uit op wat gebruikers krasjes na. Nog geen dag spijt gehad van deze aankoop. Heel enkel lopen de voorbanden (all terrain) inderdaad even vast maar dit is ook zo weer op te lossen door even de wagen wat heen en weer te rijden.

4 jaar geleden

Super tevreden met onze Dubatti One! Het boodschappennet is handig erbij want het mandje onderin is inderdaad wat klein.

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook.. wit rand met grijze bekleding en bruin leren handvaten.. super tevreden van! Enkel zou ik niet meer voor de witte rand kiezen, jammer genoeg staan er veel krassen al op.. we zijn niet erg voorzichtig geweest met in en uitladen..馃槄 En inderdaad als je een compacte wagen zoekt is dit niet de juiste..馃槄 maar wij hebben een ruime auto dus geen probleem.. super tevreden van!

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook, nu bijna 2 jaar! Erg fijne wagen, rijdt lekker en houdt goed vast. En straalt ook wat uit. De kap is lekker groot fijn met de zon, er zit een goed matras in wat bij andere wagens dunner is. En bij de zitting kan je onderaan bij de kuiten de stof in en uit vouwen zo hebben ze extra ondersteuning bij de kuiten.