5 Reacties

2 maanden geleden

Misschien precies niet wat je zoekt.. maar wij hebben nemen op vakanties een goede buggy, ergobaby draagzak en een loopfiets (als het terrein het toestaat) mee. Onze 3-jarige loopt veel (soms met wat creatieve aanmoediging), ze kan fietsen, in de buggy of op haar vaders nek. Die van 1 vind de draagzak met hoofd naar voren ook fantastisch. Als je toch liever 2 buggy zitjes wilt, dan zou ik voor 2 losse buggy's gaan (Misschien van iemand een lenen?). Dan kan je overal makkelijker rijden.

2 maanden geleden

Ik ben vaker op cruise geweest. De gangen van een cruise zijn smal. Een extra brede wagen kan krap worden. Dan moet je of 2 losse buggy's of zo een buggy die achter elkaar zijn. Je hebt de joolz dat zijn twee losse maar door een haakje kun je ze vastklikken en zitten ze aan elkaar vast. De reden dat ik voor aan elkaar zou kiezen. Mocht je een moment hebben dat je niet met ze tweeën kan rijden dan is de oudste verplicht om te lopen. Ik ken jouw kindje niet, maar als mijn peuter het zat is. Dan ligt hij op de grond en kan ik het maar uitzoeken.

2 maanden geleden

Wij zijn in september op vakantie geweest met onze kindjes van 3 en 8 maanden. Wij hebben twee losse buggy's meegenomen en dat was echt een goede zet!

2 maanden geleden

Wij hebben de Thule met 2 zitjes… echt een lifesaver als ik alleen thuis was met de meiden (intussen 3 en 1 jaar). We gaan regelmatig wandelen en de oudste start altijd te voet maar wordt toch dikwijls moe na een tijdje en vind het wel leuk dat ze dan gewoon in de buggy kan. Voor op reis had ik 2 simpele plooibuggys gekocht (2e hands) en die doen beide goed hun werk… enkel lastig dat we dan steeds met 2 moeten zijn om te duwen. We gebruiken alsnog dikwijls de draagzak en 1 buggy omdat iemand alleen met de kinderen even iets wil doen … dus dan is de thule wel veel handigere maar lastig om mee te nemen op reis (groot en lomp)…

vorige maand

Baby-Phant duokinderwagen zwart € 20,00 https://link.marktplaats.nl/m2300593154?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller Ik heb deze gebruikt voor mijn kinderen. En ze waren toen 2 en 4 jaar oud.