6 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben er straks ook precies anderhalf jaar tussen zitten, en ik heb wel een duo wagen gekocht. Mijn zoontje loopt al goed, maar meestal niet de kant op waar ik op wil en vooral naar een steentje oid wat hij ziet liggen, andere mensen hun tuin, bloemetje, etc. En in de supermarkt/winkel vind ik het ook handiger als hij even in de wagen kan. Nou vind hij de wagen ook meestal wel leuk, als hij verder maar genoeg rond kan rennen en spelen/ er in de speeltuin uit kan. En ook met wat grotere wandelingen maken in het bos enzo is het fijn als hij deels ook kn zitten. Zo鈥檔 plankje/meerij zadeltje vond ik niet zo stevig.
4 jaar geleden
Wij hebben een meerijdplank gekocht toen onze tweede werd geboren. Onze oudste 2 schelen 19,5 maand. Onze oudste kon toen ook goed zelf lopen maar inderdaad geen enorm lange stukken. 74 cm is inderdaad niet enorm lang maar denk dat dit wel goed moet lukken met de kinderwagenbak. Kan ze zich daar mooi aan vasthouden.
4 jaar geleden
Wij hebben een duo wagen gekocht. Puur om het feit dat (ons zoontje straks ook 1,5 is als z鈥檔 zusje geboren wordt) dat ze eraf kunnen stappen, soms niet op een buggyboard willen zitten etc. In het zitje vd kinderwagen kan ik hem tenminste vast zetten 馃槀
Overigens qua kosten wel een heel ander verhaal dan een buggyboard maar dat terzijde 馃槄
4 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties! Veel verschillen dus lees ik. Degene die een buggy board met zitje hebben gekocht.. zit dat niet vreselijk in de weg met lopen?