21 Reacties
4 jaar geleden
Het is voor mij praktisch onmogelijk om nog klaar te komen samen. En heeeeel moeilijk maar wel mogelijk alleen. Zeker als ik ook maar iets van een volle blaas heb (altijd dus 🙄).
Baby merkt alleen het samentrekken van de baarmoeder. Dus nu zal het kind dat nog prima vinden, later met minder ruimte krijg je misschien een trap in je ribben...😂
4 jaar geleden
Alles is beter doorbloed dus gevoeliger. Dus dat kan het intenser maken. Zolang het comfortabel voelt, seks niet wordt afgeraden of er sprake is van gebroken vliezen (mag toch hopen van niet op deze termijn😉) zou ik er vooral van genieten!
4 jaar geleden
Halleluja, dat orgasme is intens 😂 ik vind de seks net veel beter .. 14+1 nu 😙
4 jaar geleden
Ik kom zeker intenser. Niet persee lekkerder want soms is het zo intens dat het kort en pijnlijk is. Heb nu standaard kramp in mijn baarmoeder na de seks, houdt bij mij wel 'n hele dag aan. Toevallig vanmorgen seks (en 3 orgasmes) gehad en de hele dag al een opgezette en pijnlijke buik 😅
4 jaar geleden
Reactie op Shenkieindekoelkast
Ik kom zeker intenser. Niet persee lekkerder want soms is het zo intens dat ...
Zijn dat dan harde buiken ?
4 jaar geleden
Reactie op Rishaya
Ik heb sinds ik zwanger ben nu 18+1 helemaal geen zin in sex. Ik voel er ge ...
Dat is (denk ik) heel natuurlijk hoor! Vooral doen waar je zin in hebt (en niet doen waar je geen zin in hebt)
4 jaar geleden
Reactie op stephaniewillems
Zijn dat dan harde buiken ?
Oeh, dat weet ik niet. Mijn buik is wel hard, maar heb die vergelijking nog niet gemaakt. Ben ook pas 14+1..
4 jaar geleden
Ik heb na een orgasme een heel grote bloeding gehad aan 9w en nu durf ik dus helemaal niet meer. Droom wel enorm veel over seks en ik mis het echt maar ik durf gewoon echt niet, waardoor het genot dan toch ook weg is.. Het worden nog lange maanden dan, hoop dat ik na een tijd toch masturbatie ofzo weer aandurf. We zien wel.
4 jaar geleden
Reactie op Familyof4
Heb je dit gemeld aan de gynaecoloog? Wat zei die ervan?
Die zei dat dit er niets mee te maken had en ik me geen zorgen moest maken maar je baarmoeder trekt toch samen bij een orgasme en ik vind het wel zeer toevallig.
Zij weet het beter natuurlijk maar ik voel me er toch niet meer op mijn gemak bij! Sindsdien ook geen bloeding meer gehad dus ik doe gewoon zijn verder denk ik dan.
4 jaar geleden
Reactie op Link22
Ik heb na een orgasme een heel grote bloeding gehad aan 9w en nu durf ik du ...
Heel herkenbaar ik heb na seks ook bloedverlies. Eerst maar klein beetje en de laatste keer hield het 3 dagen aan... Niet zo erg dat ik een maandverbandje nodig had en het was enkel bij toiletbezoek. Maar ik durf nu ook niet meer en mijn man vindt het ook geen fijne gedachte.