12 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik heb ook Shoesme schoentjes gekocht, op advies van het consultatiebureau. Het gaat er in elk geval om dat ze een flexibele zool hebben
茅茅n jaar geleden
Shoesme, Bunnies, Falcotto. Zelf eigen merk van Nelson gekocht, belangrijk is dat de zool en de hiel flexibel is. Op deze manier kunnen de voetjes goed afwikkelen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op MrsDotje-
Hier nikes met flexibele zool gekocht in maat 17. Die van ons had te kleine ...
Hi ik vroeg me af, mijn kleine meid heeft ook maat 17. Ik kan nergens goede winterschoentjes vinden, heb jij een tip?
茅茅n jaar geleden
Ik heb net Shoesme gekocht. Had de voetjes opgemeten en kwam uit tussen maat 19 en 20 in. Het leek me zonde als ze heel snel alweer te klein waren, dus ik ben voor maat 20 gegaan. Mijn dochter is 14 maanden en in standaard maattabellen staat maat 20-22 voor 12-18 maanden.
Maar... de schoentjes zijn binnen en echt nog zeker een maat te groot! Herkent iemand dit? Heeft mijn dochter dan zulke kleine voeten?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Pufje94
Ik heb net Shoesme gekocht. Had de voetjes opgemeten en kwam uit tussen maa ...
Ik had shoesme maat 19 gekocht, maar die bleken toch echt te klein. Nu maat 20 en die zijn echt veel groter. Eigenlijk te groot maar ze loopt er prima op. Echt een groot verschil tussen 2 maten
茅茅n jaar geleden
Reactie op Pukkie5
Ik had shoesme maat 19 gekocht, maar die bleken toch echt te klein. Nu maat ...
Ah ok茅, dank je! Nou dan ga ik zeker niet die maat 19 erbij halen. Ze zijn te duur voor die paar weken dat die misschien nog zouden passen.
Ze loopt toch 95% van de tijd binnen op slofjes.
Weten jullie hoe lang ze gemiddeld in een schoenmaat zitten op deze leeftijd (14 maand)? Ik heb meteen maat 21 op de groei gehaald, maar bedenk me nu dat we dan misschien al in de zomer zitten. (Dus sandalen ipv dichte schoenen wil)