21 Reacties
één jaar geleden
Shoesme, bunnies jr. Dit zijn schoenen die tussen een harde en zachte zool in zitten. De eerste jaren zijn de voeten grotendeels kraakbeen en met een te harte zool kunnen ze de voeten niet goed buigen. Zijn wat prijzig maar wel goeie kwaliteit.
één jaar geleden
Hier ook shoesme! We hadden eerst Vans, die waren eerst prima voor in de wagen en op de fiets. Maar hij weigert er stapjes mee te zetten, dus ze zullen wel niet fijn zijn daarvoor. Gister in de winkel shoesme schoentjes gepast en geprobeerd en daar loopt hij prima op. Ze hadden alleen de kleur die ik wilde niet, dus heb deze nu besteld.
https://www.shoesme.nl/shoesme-zwarte-basket-sneaker-bn23w001-a?gclid=EAIaIQobChMI6PnFkfWBggMV4IyDBx2E_gt0EAQYAiABEgJ3rPD_BwE
één jaar geleden
Ik dacht dus ook Shoesme: nou vergeet het maar! Mijn dochtertje liep er echt niet goed op kwa pasvorm. We zijn naar een echt goede schoenenwinkel gegaan en hebben ons daar laten adviseren. Ze hadden het uiteindelijk niet in de winkel, maar we zijn daarna dus wel heel goed bij de scapino geslaagd!
één jaar geleden
Voor mijn oudste zoon hebben we Elefanten gekocht. Die zijn ook geschikt voor smalle voetjes. Kwaliteit leer vond ik erg goed. Gingen lang mee met lopen en kruipen. Maar ze groeien er wel snel uit natuurlijk dus ik zou niet ‘vooruit’ gaan kopen maar pas als je ze echt nodig hebt
één jaar geleden
Reactie op Pufje94
Ik zie dat de meeste schoenenwinkels pas vanaf maat 19 à 20 gaan. Dat is n ...
Wij hebben schoentjes van Scapino. Zijn even flexibel als die van shoesme maar dan voor de helft van t geld. Die beginnen ook vanaf maat 18.
Ik vond shoesme echt veel te duur voor schoenen die ze (in het ergste geval) maar een maand aan kan, daarom gezocht naar een alternatief.
één jaar geleden
Reactie op Kellyvd1985
Shoesme, bunnies jr. Dit zijn schoenen die tussen een harde en zachte zool ...
Ik heb dus ook eerdere goede ervaring met beide merken. Ik heb dus nu op voorhand in de uitverkoop een paar gekocht en tot die tijd koop ik wat goedkopere merken met een zachte zool die mogen slijten tijdens het kruipen. Je kunt ook naar schoenenwinkels gaan en daar laten aanmeten. Deden wij toen ook en kozen een iets minder mooi model van bunnies maar wel uit de sale.
VRIEND
één jaar geleden
Voor de eerste schoentjes shoesme! Zitten hem prima en flexibele zool
één jaar geleden
Ik heb nu ook shoesme met flexibele zool en bovenstukje rubber op de neus ivm kruipen. Bunnies vind ik ook goed alleen die waren in de gewenste maat uitverkocht
één jaar geleden
Top, dankjewel allemaal! Ik ben voor Shoesme gegaan!
Ik wist ze met 20 euro korting te krijgen bij Ziengs en ze zijn SUPER cute 🥹