12 Reacties

één jaar geleden

Ik ben super blij met mijn gazelle bloom 😁

één jaar geleden

Wij hebben de Cortina E Family, hele fijne fiets! Alleen wel al 3x een lange jurk tussen iets vd rem gehad en daarmee kapot. Niet fietsen met een lange jurk dus :')

één jaar geleden

Wij hebben de cortina family fiets. Super blij mee. Veel ruimte tussen zadel en fietsstoeltje, mandje voorop of achterop, stuurslot, dubbele standaard, ideaal!

één jaar geleden

Hier ook een Cortina e common family. Ook erg blij mee😊

één jaar geleden

Erg blij met mijn gazelle bloom

één jaar geleden

Hier ook de Cortina E Family! Super blij mee!

één jaar geleden

Ik ben heel blij met mijn Gazelle Miss Grace!

één jaar geleden

Team Gazelle Bloom hier! Zou vooral gaan testen. Ik vond bijv de Cortina wat heftiger reageren en blijkbaar hou ik van meer geleidelijk en hij maakte wat meer herrie dan Bloom. Zijn keuzes voor jezelf!

één jaar geleden

Reactie op September 22

Wij hebben de Cortina E Family, hele fijne fiets! Alleen wel al 3x een lan ...
Een knoop onder in je jurk maken, dan wappert hij niet meer en komt hij niet tussen je fiets (hier hetzelfde namelijk gehad) Hier de Batavus quip extra, fijne fiets!

één jaar geleden

Ik heb een Engwe ep-2 pro. Met voorop een urban iki zitje en achter een bobike zitje. Misschien niet helemaal een typische mama fiets, maar ik vind m super stabiel. Staat ook goed stevig op de standaard. Lang leve mijn fatbike 🙈💛

één jaar geleden

Batavus fiets met mand. Ideaal voor boodschappen erin. Met stuurslot. Fiets heel licht mocht je accu leeg zijn👍

één jaar geleden

Dank jullie wel. Dat geeft wat richting:-)