5 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg, ben ook al 2 weken nesivine aan het gebruiken 3x dokter geweest, ben hopeloos

2 jaar geleden

Bij een verstopte neus gebruik ik altijd de Baby neuszalf van Nisita, verkrijgbaar bij de AH. Mijn dochter is totaal geen fan van neusspray of neusreinigers, dankzij deze neuszalf druipt zelf alles eruit 😀

2 jaar geleden

Xylo druppels kopen bij de apotheek, dit zorgt er ook voor dat de zwelling in de slijmvliezen afneemt. Werkt binnen een half uur! Om de 8 uur kan je t dan weer gebruiken. Heb ik als tip van mijn zus die kinderverpleegkundige is

2 jaar geleden

Hi, Ik heb de neusreiniger van Hoy en Dia gebruikt vanaf newborn. Werkt echt supergoed en mijn baby kon er goed tegen. Helaas was die na 6x gebuikt kapot (de aan/uit knop doorgedrukt in de houder) ik heb daarna dus de elektrische neusreiniger van easybaby gekocht. Werkt ook super en doet het nog steeds. Mijn meisje,nu 5 maanden heeft er totaal geen problemen mee. Ik gebruik het elke dag om het neusje goed leeg te houden. Moet wel zeggen dat m'n dochter tot nu toe nog niet verkouden geweest is gelukkig. Wel soms wat harde snotjes in de neus. Deze zuigt die er ook uit.

2 jaar geleden

Ik gebruik de otrivin neuszuiger, ideaal!