6 Reacties
één jaar geleden
Last van kiezen eventueel? Hier is het momenteel ook drama namelijk. Maar hier zijn het de kiezen. En gelukkig helpt die dentinox voor de kiezen wel bij mijn zoontje, erg fijn (voor de tanden merkte ik geen verschil).
Daarbij denk ik ook dat het ook aan deze maand ligt 😅. Sprongetje? Mijne is over 2,5 week 1 jaar.
één jaar geleden
Heel herkenbaar. Bij ons is dit al weken aan de gang. Als ik hem op bed leg, is het even goed en gaat hij slapen. Ergens tussen half 9 en half 10 gaat hij jammeren, woelen. Uiteindelijk wordt het steeds erger en gaat het over in huilen. Hij is dan alleen stil in mijn armen, maar zodra ik hem weer op bed wil leggen, begint hij heel hard te huilen. Dus dan maken wij ons gauw klaar voor bed en dan nemen we hem maar bij ons in bed. Daar blijft hij nog een tijdje woelen (zonder te huilen) en valt in slaap en slaapt goed door tot de ochtend. Het duurt alleen nu al best lang. Ik hoop dat dit binnenkort echt een keer voorbij is, zodat wij ons bed terug hebben. Tot nu toe heb ik helaas geen goede tip voor je.
één jaar geleden
Hier exact hetzelfde, draama. Slaapt pas als wij ook gaan slapen, dan is het vaak goed. Was hiervoor nooit een probleem en overdag gaat het idd prima. Proberen nu de slaapjes in te korten, maar voelt ook zo gemeen, want ze mist natuurlijk wel slaap... Hopelijk slaat het snel om.