5 Reacties

één jaar geleden

Hier ook hooor smorgens super ongeduldig en onder het verschonen enz al huilen tot ze de fles krijgt en dan is ze stil

één jaar geleden

Ja herkenbaar, mijn dochter is bijna 13 maanden en sinds een week s morgens echt overstuur. Niet een beetje huilen of jengelen, maar echt HARD uithalen. En inderdaad ook rond een uur of 6:30, wat iets eerder dan normaal is. Vaak roept ze om haar knuffeltje, terwijl ze die gewoon vast heeft... Het enige wat ik kon bedenken is misschien een nachtmerrie of actieve droom waar ze uit wakker schrikt. Ze lijkt echt geschrokken (geen honger, luier, etc), en het is natuurlijk wel de remslaap (denk ik). Troosten gaat ook hier lastig, het enige dat echt helpt is uit de situatie (slaapkamer, donker) gaan, en bijv maar beneden maar met haar gaan ontbijten. Maar het is niet echt relaxed opstaan zo, nee...🙈 Dus helaas geen concrete tip, maar wel herkenning.

één jaar geleden

Hier hetzelfde al een week. Hij sliep normaal tot 8 uur en nu elke ochtend krijsend wakker om 7 uur en stopt pas als hij een fles krijgt. Maar ik merk dat hij überhaupt krijst sinds een paar dagen als hij honger heeft, alsof hij in een groeispurt zit en de helee dag door honger heeft. Wordt pas stil als ik hem wat te eten geef

één jaar geleden

Blij om te horen dat dit herkenbaar is😅 Ze wordt net wakker uit haar middagslaapje en jahoor, hysterisch weer. Net een broodje gegeven en daarna niks aan de hand. Blijkbaar is het toch echt de honger.

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar. Het is hier trouwens bij alle slaapjes momenteel zo. Een fase? Oh en wat hier al omschreven wordt herken ik trouwens ook: honger! Ons zoontje heeft constant trek de laatste tijd.