7 Reacties
5 maanden geleden
Het is ergens natuurlijk een legale disclaimer, dat mocht et iets gebeuren je het merk dan niet aan kunt klagen.
Maar los daarvan betekent het vooral dat je zelfs met zo'n borstband met bandjes je bij je kindje moet blijven als ze in het water zijn totdat ze goed zelf kunnen zwemmen. Het is niet alsof je dat ding omdoet bij je kindje en je kindje gewoon los in het water kan gooien, zeg maar.
4 maanden geleden
Die waarschuwing is meer bedoelt voor het feit dat je je kind nooit alleen mag laten in het water en om zichzelf in te dekken tegen schadeclaims. Deze waarschuwing geeft elk drijfmiddel trouwens.
Puddle jumpers zou ik inderdaad ook nog niet doen. Veel mensen zijn er gek op, maar als ze te klein zijn worden ze gewoon een soort van opgehangen in het water aan dat ding. Dat borststuk zit dan helemaal bij kun kin.
Ik zwem elke week met mijn kinderen. Dochter van 3 en zoontje van inmiddels dan bijna 2.
Mijn dochter heeft een zwemvest en kan nu ook zelf zwemmen.
Mijn zoontje oefent met zijn zwemvest, maar dat is nog wel spannend voor hem. Zijn bandjes (wij hebben de beco bandjes maat 00, ben ik erg tevreden over moet ik zeggen) zijn perfect! Hij weet nu hoe hij ze moet gebruiken en kan daar zelf mee blijven drijven in het diepe bad. En in ondiep water heeft hij zijn vrijheid en is ook hij een echte waterrat.
Die beco badjes zijn trouwens top. Ze zijn niet zo hoog. Ik heb wel eens andere gehad en die waren dan zo groot dat ze in het gezicht kwamen.. deze hebben dat niet.