Dag dames,
Onze kleine van 11 maanden oud kan echt niet meer stil zitten. Klimt nu de hele tijd bijna uit de trip trap stoel.
Heeft iemand ervaring met een tuigje? Zit er verschil tussen tuigjes of passen ze allemaal op alle stoelen? Wij hebben namelijk een wat ouder model Tripp Trapp.
Bedankt!
Josje
Die van ons klimt er ook uit. Omdat het tuigje van de tripp Trapp zo achterlijk duur is heb ik een universeel tuigje bij de prenatal gehaald. Beetje creatief vast maken en werkt top, hij kan geen kant meer op 😊
Wij hebben de originele van triptrap erbij gekregen. Ideaal! Zonder zou ons klimaapje al een aantal keer er (bijna) uitgevallen zijn misschien.
Ik vind 'm makkelijk bevestigen en handig in gebruik. Mijn vriend is er vaker mee aan t vechten om 'm vast te krijgen.
Ik heb alleen echt geen idee van de kosten.
Hier ook sindskort in gebruik, zonder zit ze anders zo met d'r knietjes op tafel of op t dienblad. Dus echt ideaal!
Wij hebben de stokke destijds via marktplaats, met tuigje, newborn, babyset, etc. Dus qua kosten weet ik t ook nier
Ik heb de originele en vind het een irritant ding.
Ik vind twee verschillende stoelen niet mooi, maar anders had ik ik geen tweede gekocht.
Duur en omslachtig, gebruikersgemak is ver te zoeken