9 Reacties
4 jaar geleden
Wij hadden het eerste jaar een Peugeot 206, ook een 3deurs. Helaas paste het niet om de maxi-cosi en/of autostoeltje op de achterbank te plaatsen en dan de volwassene op de passagiersstoel. Mijn vriend is 2meter, dus achter de rijder was sowieso geen optie. Dus wij deden altijd dat ik achterin ging zitten, baby op de passagiersstoel en mijn vriend van rijden. De stoel naast mij klapte we naar voren zodat de kinderwagen erin paste. Je snapt; een krappe bedoeling én nogal familie kluns! Het kan hoor, maar je sjouwt je een ongeluk met spullen die je meeneemt (kinderwagen, spullen, misschien soms campingbedje). Bij ons werd t gewoon gênant.
Hebben nu een station. Wat een verademing! Haha!
Gewoon proberen, je kan altijd nog inruilen!
4 jaar geleden
Ik heb ook een Ford ka, ik moest de maxi cosi bij mijn dochter altijd wel een beetje erdoor duwen omdat de stoel net niet ver genoeg naar voren kon maar heb het nooit als heel irritant ervaren. Nu ze in een kinderzitje zit vind ik het wel vervelend worden want ik moet haar er een beetje in "gooien", kom er niet goed bij
4 jaar geleden
Lijkt me onwijs onhandig en zwaar… als je hem in december heb gekocht kun je hem voor dezelfde prijs doorverkopen?
Een 5 deurs is over het algemeen niet heel veel duurder. Mijn man is ook 2 meter dus herken het ding ;). Zeker nu de tweede op komst is.
Aan de andere kant ; er zijn zat mensen die het ook doen. Maar als het enigszins haalbaar is zou ik m’n auto verkopen en een 5 deurs aanschaffen.
4 jaar geleden
had bij de eerste ook een Ford ka, met een maxicosi iets meer gedoe, maar niets onoverkomelijks.
Ging beter dan de auto van m'n man, want die riemen gingen niet soepel (geen isofix nog)
4 jaar geleden
Reactie op KenDo
Haha bedankt voor alle reacties zover. Ik ga t gewoon avonturen. Kan altijd ...
Ik heb ook een Ford ka. Uit 2005 nog. We zijn allebei fan van het autootje, dus gaan het ook gewoon proberen! Er zijn wandelwagens die wat kleiner opvouwen (de Harvey blijkbaar). Dus daar gaan we naar op zoek.
4 jaar geleden
Enige tip die ik überhaupt kan geven is je echt goed laten informeren voor een kinderwagen die je mee wilt nemen.
Ik had al wel bewust een 5 deurs gekocht maar een Kia pica to is erg klein. Ze beweerde dat de Joolz day 3 er in paste maar de achterklep gaat maar net aan dicht…. Had dit liever toch beter zelf uit kunnen testen