7 Reacties

3 jaar geleden

Goedemorgen, Vorige bevalling was in Zwolle, helaas geen ervaringen met de keizersnede daar. Maar wel met het onwijs vriendelijke personeel. We hebben daar een hele goeie ervaring gehad en zullen daar deze keer ook weer bevallen.

3 jaar geleden

Hi! Isala staat hier ook op de planning. Ze hebben op yt filmpjes staan waarin je de verloskamers ook ziet en waar ze wat dingen vertellen

3 jaar geleden

Geen ervaring met bevallen daar, maar ik heb wel een gesprek gehad met een gynaecoloog daar (voor zorgvraag buiten de richtlijn) en het was echt een onwijs fijne man die echt wel wilde meedenken over alles. Ik denk dus als je een gesprek aanvraagt en aangeeft dat je graag een gentle sectio wil (zou er wel specifiek bij vermelden wat je dan wil want er zit nogal wat verschil in opvatting wat dan een gentle sectio is) dat ze daar z茅ker in mee gaan! Succes 馃槝

3 jaar geleden

Ervaring met Isala! Top zkh, ik kom er net vandaan haha.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Helaas dat niemand ervaring heeft met een geplande keizersnede, maar even geduld hebben 馃槆

3 jaar geleden

In 2020 bevallen in Isala met uiteindelijk keizersnede, heel goed bevallen. Personeel is heel aardig en lief. Kamers zijn ruim. Wij krijgen nu weer keizersnede in Isala en krijgen hierover weer goede uitleg, worden overal in meegenomen. Wij mochten niet kiezen uit datums, wij kregen een datum toegewezen. Je krijgt keizersnede tussen 38-40 weken, je mag wel aangeven welke datum je bijv echt niet zou willen als dat er is. Succes!

3 jaar geleden

Ik kreeg mijn zoontje te zien toen hij eruit gehaald werd, nadien ging hij even snel mee naar de arts en nadien kwam hij direct bij mij liggen, huid op huid.