18 Reacties
één jaar geleden
Persoonlijk vind ik die grondboxen niks. Ik heb er zelf ook naar gekeken omdat ik een box zelf gewoon te klein vond. Maar ik las veel reviews over dat het helemaal niet stevig was en het snel kapot ging.
Dus heb ik iets anders bedacht. Ik ging zoeken naar een extra grote speelkleed. Eromheen heb ik een veiligheidshekje zitten.
Het zit bij ons in de hoek van de woonkamer. Dus in combinatie met de hoek en onze bank kon ik het hekje goed bevestigen.
Nu heeft hij alsnog een ruimte van 2x2 om zich te bewegen en kan je het ook na (ongeveer) je eigen smaak inrichten en heb je niet zo'n grijze geval in je woonkamer liggen haha.
één jaar geleden
Ik heb een grondbox ook van BOL
120x120 super ruim. En heel erg stevig.
Helaas wou mijn dochter er niet in en zette ze het dan alsnog op een huilen😂😂
Maar nu laat ik al een tijdje het deurtje open en dan kan ze er zelf in en uit.
Anyways. Het is wel een aanrader hoor. Je zou je zoontje in de box kunnen doen met deur dicht en later open enzovoort.
één jaar geleden
Reactie op Livingforthemoment
Persoonlijk vind ik die grondboxen niks. Ik heb er zelf ook naar gekeken om ...
Oja dat is ook nog een idee! Welk veiligheidshekje hebben jullie? En is dat niet gevaarlijk met vallen van het kindje? Omdat het hard materiaal is zegmaar, en de hoekjes etc, of vakt dat wel mee?
één jaar geleden
Reactie op dddi
Ik heb een grondbox ook van BOL
120x120 super ruim. En heel erg stevig.
H ...
Ja ik vraag me ook wel beetje af hoe mijn zoontje erop gaat reageren🙈 Gelukkig is het wel te retourneren voor als hij het echt verschrikkelijk vindt..
Welke grondbox hebben jullie gehaald? Is het stevig qua als jullie dochter zich eraan optrekt? Of er tegenaan staan etc? Mijn zoontje is namelijk 14 maand straks als de kleine komt dus zal steeds meer willen optrekken en lopen al eventueel..
één jaar geleden
Ik heb deze via Bol.com besteld, ik beval begin oktober weer en dan is mijn dochter 1 jaar en een maand. Dan zal onze normale box ook alleen voor de nieuwe baby zijn en zij kan dan in de grondbox als ik even 2 tellen weg wil lopen voor de wc oid.
Ze speelt er nu al geregeld in en vind dit prima. Mocht ze toch gaan huilen dan ga ik er even bij zitten en samen spelen en dan is het gauw weer goed.
Deurtje hebben we ook wel eens openstaan en dan kruipt ze in en uit.
Ik vind deze box stevig genoeg, ze trekt zich er al aan op en loopt rondjes heen en weer.
Ze lijkt af en toe een soort klim neiging te hebben door een voet in zo'n opening te zetten maar komt (nog) niet omhoog.
één jaar geleden
Ik had ongeveer zon soort een grondbox voor de oudste gekocht toen de tweede kwam, hij was toen anderhalf en liep dus al. Hij was stevig genoeg om hem ‘binnen’ te houden, maar wilde er alleen in als ik er zelf bij zat. En hij had juist heel erg behoefte aan ook knuffelen en aandacht als ik zijn broertje voedde, dus hij kwam er vaak naast zitten of op mn andere been op schoot en dan gingen we boekjes lezen. En heel soms een stukje tv (daarvoor had hij eigenlijk nog nooit tv gekeken ), maar dat vond hij niet zo interessant. En op gegeven moment ging hij ook wel voor me op de grond spelen. Enige nadeel als hij ineens bedacht ergens gevaarlijk op te klimmen dat ik met baby aan de borst moest opspringen om hem uit de vensterbank/van tafel, oid te plukken. Maar ook daar word je steeds handiger in 🤪. Baby in de draagdoek kan ook nog, maar dat vond mn jongste dan weer niet fantastisch.
één jaar geleden
Reactie op Kimannelise
Ja ik vraag me ook wel beetje af hoe mijn zoontje erop gaat reageren🙈 Gelu ...
Mijne is van bol. Eigenlijk de zelfde soort als die jij geplaatst hebt. Het is super stevig. En heeft ook zuignappen onderop. Dus het staat heel vast zegmaar. Wij hebben bytheway laminaat.
En mijn dochter trekt zich op en de box geeft geen kick.
één jaar geleden
Vraagje aan diegenen die er al 1 hebben: Halen jullie hem vaak uit elkaar? Ik zoek er ook 1, maar vanwege beperkte ruimte zou ik die graag ook weer opbergen einde dag. Alleen wil geen stabiliteit verliezen.
één jaar geleden
Wij hebben een houten grondbox en ik vind hem fantastisch! Onze zoon is heel actief en gunt zichzelf anders ook geen rust. Continu overal tegenaan aan het klimmen, staan, kruipen. In de grondbox zit ie gewoon rustig te spelen. Wij schuiven hem vaak in s avonds. Hebben hem nu zelfs mee op vakantie.
https://www.boxenland.nl/a-25394177/grondboxen-playpens/grondbox-playpen-7-3-meter-inklapbaar-72-cm-natuur-wit-of-grijs/#description
één jaar geleden
Wij hebben een houten grondbox en ik vind hem fantastisch! Onze zoon is hee ...
Soms dus half open staan, soms dicht als ie niet weg ‘mag’
VRIEND
één jaar geleden
Wij hebben een grote houten gehad. Achteraf een miskoop want nauwelijks gebruikt en wel 180 euro voor betaald 🙈 moet erbij zeggen, we hebben niet zo’n grote woonkamer dus het bleek voor binnen super onhandig dus ja.
één jaar geleden
Reactie op CorB
Ik heb deze via Bol.com besteld, ik beval begin oktober weer en dan is mijn ...
Oh dat klinkt super fijn! Gefeliciteerd met de zwangerschap daarnaast🥳
Wij hebben na al deze adviezen nu ook een grondbox besteld, ben heel benieuwd, lijkt me toch wel mega handig, komt morgen al
één jaar geleden
Reactie op Saskia__
Ik had ongeveer zon soort een grondbox voor de oudste gekocht toen de tweed ...
Ah ja.. wat lief zo op het andere been op schoot.. Ons zoontje is ook een enorme knuffelkont en speelt het liefst de hele dag met mij samen haha. Ik vind het soms nog zo'n onwerkelijk idee dat ik straks dan de baby aan het voeden ben en mijn zoontje ook erbij aandacht geef enz, best overweldigend.. Maar het vindt vast zijn weg❤️ en ik voel me mega blessed dat ik dit mag meemaken.
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Super blij mee !!!! Ze kan hier zcht zelfstandig in spelen.
Ik ben zo benieuwd, krijgen hem morgen binnen!
één jaar geleden
Reactie op rosaliest
Beste koop die ik de afgelopen tijd heb gedaan 😅 niet meer constant nee ho ...
Ja daar hoop ik ook op, lijkt me toch zo'n heerlijk veilig gevoel geven en ff voor die momentjes dat je iets in de keuken moet, wasje ophangen, of naar wc gaan.. camera op de grondbox gericht en je kan hoop ik even gerust doen wat je moet doen..
één jaar geleden
Zo’n grondbox heeft m’n dochtertje bij m’n moeder (haar oma), vanwege de hond. Is echt perfect.